/ Forside/ Interesser / Fritid / Computerspil / Spørgsmål
10  Tri 2316
gta vc ombytning af biler(img-tool 1.3)
Fra : xtrain
Vist : 571 gange
210 point
Dato : 22-12-03 12:10

hej..
jeg var på nettet en aften og så faldt jeg over en masse fede biler som man kunde downloade til gta vc... i den forbindelse skal man bruge et program som hedder img-tool.
og med dette program skulde man så kunde gå ind og slette en tilfældig bil og indsætte en af de biler som jeg har hentet fra nettet,men jeg kan simpelhen ik få den til det...
1. jeg prøver og slette hermes.dff..den skriver så at programmet måske er optaget.
2. jeg prøver at ombytte den og så skriver den at den fil jeg vil bytte med er for stor..

er her nogle som har prøvet det ell bedre ved hvordan det skal gøres vil jeg meget gerne høre om det,for det er mange sjove ting biler,mc.fly ect..som kan sættes ind isted for de orginale..

mvh.xtrain..

Kommentar
Fra : Dyne

Dato : 22-12-03 14:37

Hej..
Er lige med på en lytter...
Mvh Dyne

Kommentar
Fra : Dyne

Dato : 22-12-03 14:38

Hej..
Er lige med på en lytter...
Mvh Dyne

Kommentar
Fra : HJV9222

Dato : 22-12-03 19:34

hvad hedder siden?

MvH.HJV9222

Kommentar
Fra : xtrain

Dato : 22-12-03 20:18

hey...
her er add til bilerne http://www.3dactionplanet.com/gta/rlm/gtavc/mods/vehicles/
kan ik huske hvor jeg fandt img-tool..

mvh.xtrain

Accepteret svar
Fra : HJV9222

Modtaget 210 point
Dato : 09-01-04 23:05

HEJ xtrain

Det er længe siden vi snakkede sammen, men nu ved jeg hvad du skal gøre(gør som der står neden for).

du skal tage skrivebeskyttet af gta3.img og så den fil der hedder gta3.dir så skulle den være der!!

MvH. HJV9222

Kommentar
Fra : meinert4230

Dato : 12-01-04 10:32

hej xtrain

du skal downloade denne grand theft auto: vice city ultimate vice city 2.0 mod så kommer der nye biler af sig selv
siden heder http://dlx.gamespot.com/pc/grandtheftautovicecity/moreinfo_6084024.html

mvh
meinert4230

Godkendelse af svar
Fra : xtrain

Dato : 12-01-04 18:03

Tak for svaret HJV9222.

Kommentar
Fra : madsus

Dato : 11-03-04 13:52

nøøøøøøøøøø man skal havelogin for at downloade filen fin en hp hvor man ik skal