/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
pci-device driver til a30 thinkpad
Fra : polles
Vist : 560 gange
500 point
Dato : 22-12-03 04:46

Jeg sidder her med en bærbar a30 med win2k på.
Alt er updateret sp4 etc og alle drivere fra ibm er hentet.
Men når jeg går i system og tjekker mangler der stadigvæk en driver til pci device.
Nu er jeg kørt træt i det så hvis der er nogen der kender til det problem ja så er der masser af point at hente.

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 22-12-03 05:22

Gå ind og hent dette program(gratis)

AIDA32 - Enterprise System Information

http://www.aida32.hu/aida-download.php?bit=32
Når du har dawnloadet det så>
Gå ind under motherbeard>motherboard> der skulle så komme et ling til dit
bundkort producent,der kommer en lyseblå tekst frem ud for produkt
information,den holder du musen over så vil du kunne se et link til dit bundkort,hjemmeside,klik på det(skal have adgang i gennem firewall)
der skulle du kunne hente drivere,eller finde ud af hvem der har produseret
din pci bus,og så finde deres hjemmeside.
Manse9933

Accepteret svar
Fra : Manse9933

Modtaget 510 point
Dato : 22-12-03 05:24

det er ikke altid dem der har lavet bundkortet der har produceret de ting
der er monteret på dette

Kommentar
Fra : ellebye

Dato : 22-12-03 09:13

Til hvilken psi mangler du drivere??, lydkort, skærmkort eller hvad, og hvilket mærke??

I så fald burde du kunne gå ind på den enkelte producents side at hente driveren.

ellebye

Kommentar
Fra : Smitty

Dato : 22-12-03 09:46

Hej Polles;

Du kan bruge den direkte genvej; dvs. http://www.ibm.dk

Her kan du indtaste dit modelnr. som står under bunden af din thinkpad - og herfra bliver du ledt videre til den rigtige side med drivere, etc. Alternativt skal du bruge samme link, men ind under support - og her taste modellen. Du kan også vælge den gennem diverse drop-down menuer.

IBM er perfekt når det gælder drivere til ældre maskiner, så det skal ikke være umuligt at finde de rigtige ting.

God fornøjelse.

/MVH Smitty

Kommentar
Fra : polles

Dato : 22-12-03 15:56

jo det er umuligt at finde den driver.
Alt er hevet fra ibm og lyd grafik netkort etc fungere
jeg ved bare ikke hvad den sidste skal være til pci-device ( er den eneste som der er fejl på i enhedshåndtering )

Godkendelse af svar
Fra : polles

Dato : 22-12-03 16:48

Tak for svaret Manse9933.

det var en intel driver der manglede til agp kortet
du var nærmest en løsning