/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
Til JMS
Fra : briani
Vist : 421 gange
2 point
Dato : 21-12-03 21:49

Hvorfor skriver du hver gang din kommentar er blevet accepteret dette

nb. jeg kan nu ikke læse flere kommentarer her.
.
Mvh Brian

PS-Jeg er bare nysgerrig

Kommentar
Fra : Franksp

Dato : 21-12-03 21:52

Jeg er også nysgerrig, ligesom Brian.
Det undrer nemlig også mig.

Mvh Frank

Kommentar
Fra : briani

Dato : 21-12-03 21:56

Hejsa Frank

Har lige lagt en lille julehilsen til dig omme ved spørgsmål

http://kandu.dk/dk/spg/28601

Brian

Kommentar
Fra : Benjamin.Hansen

Dato : 21-12-03 21:57

Hej
Jeg har et bud.
Slipper JSM for at skulle læse andres kritik af om svaret var brugbart.
JSM svare jo på alt imellem himmel og jord.
Som sagt tidligere - "Må heldet følge den der tager aller bogstaver for visdom"
men for JSM er der jo ofte point... så hans/hendes engagement belønnes jo.
Jævnfør evt - Den hellige bog Mattæus 5:3
god Jul og godt nytå
Benjamin

Kommentar
Fra : ellebye

Dato : 21-12-03 22:02

Hvo som havde den visdom.

Kommentar
Fra : Franksp

Dato : 21-12-03 22:04

Hej Brian

Tænk, jeg måtte "betale" 5 point, for at læse din julehilsen, det er godt gjort (HA HA HA)
Brian, er det ikke noget nyt?
Jeg synes altid, at man selv har skullet fjerne fluebenet, hvis man ikke ønskede flere mails.

mvh Frank

Kommentar
Fra : Benjamin.Hansen

Dato : 21-12-03 22:09

Noget andet sjovt er jo at JSM også får point for at tilslutte sig et tidligere svar uanset om dette var helt rigtigt eller ej...
Men det kan jo være der er tale om en "point mafia" ha ha.
hvad ville livet dog være uden humor
benjamin

Kommentar
Fra : briani

Dato : 21-12-03 22:13

Hej Frank

De sølle 5 point kan du altid få af mig en dag

Nej det er ikke noget nyt,sådan har det været meget meget længe.

Hvergang et spørgsmål er blevet besvaret,så skal man sætte et flueben hvis man stadig ønsker email,hvis der kommer nogle nye kommentar til spørgsmålet,også hvis det er en selv der har besvaret den.

Det du snakker om er hvis man ikke ønsker at følge og få email fra et spørgsmål der endnu ikke er besvaret,så skal man gå ned og fjerne fluebenet og klik send

Mvh Brian

Kommentar
Fra : jmsgruppen

Dato : 21-12-03 22:17

Nu kan jeg jo læse her, at man tror jeg er point grisk, uagtet jeg er total ligeglad.
Så Briani, hæv lige indsatsen, så skal jeg svare (husk jeg er jyde)
>>benjamin
Hvis du er misundelig, overdrager jeg gerne alle superpoint til dig, hvis kandu er indforstået. Jeg er som sagt ligeglad....
Hvis du synes jeg svarer forkert, er muligheden NU for at anføre hvor... Jeg svarer hvor jeg tror jeg kan hjælpe. Du kan gennemgå de sprgs. jeg har svaret på. Jeg afventer et KLART svar fra dig, eller er du bare ude på at gøre dig selv lidt populær....
Tilbudet gælder også andre der ønsker point.
Forøvrigt er jeg en han (siger min kone)
MVH
JMS

Kommentar
Fra : jmsgruppen

Dato : 21-12-03 22:21

<<<<BENNNNJJJJAAAAMMMIIINNNN
Hvor bliver du af, med alle dine gode argumenter, det er snart jul....

jms

Kommentar
Fra : briani

Dato : 21-12-03 22:23

Hejsa JMS

Nu har jeg aldrig sagt du er point grisk
det må stå på Benjamins regning.

Men jeg syntes ikke du svarede på mit direkte spørgsmål til dig?
jeg skal nok overveje at hæve poit,men husk på jeg er jo også jyde

Mvh Brian

Kommentar
Fra : jmsgruppen

Dato : 21-12-03 22:26

<<briani
Det er jo dette der er problemet, 1 procent i Jylland er jo 100 procent på Sjælland,
Men du skal nok få dit svar (når du hæver 1 jysk procent fortåes)

JMS
NB. Enig, men gider ikke benjamin hælder affald på mig

Kommentar
Fra : Benjamin.Hansen

Dato : 21-12-03 22:29

Hej

Jeg er lige glad med dine point JSM.

Men hvis du selv syntes noget peger i den retning, vil jeg ikke bruge krudt på at modsige dig. Du behøver ikke ulejlige Kandu med dette point fis. Jeg ser kun på hvilke svar der accepters som svar, intet andet.

Men måske skulle du overveje at tøve lidt med visse svar. Men det er jo helt op til dig.
god jul og godt nytår

Kommentar
Fra : jmsgruppen

Dato : 21-12-03 22:32

>>>>Benjamin
DETTE KAN MAN SGU IKKE. FØRST POSTULERE NOGET NEGATIV OM EN PERSON, OG SÅ SENERE BARE SIGE DEN DIALOG GIDER MAN IKKE DELTAGE I.
DU HAR EFTER MIN MENING FØLGENDE MULIGHEDER, ENTEN GIVER DU MIG EN UFORBEHOLDEN UNDSKYLDNING, ELLER DU BEVISER DINE PÅSTANDE OM, AT JEG SVARER GANSKE USERIØS OG TILFÆLDIG PÅ SPØRGSMÅL STILLET HER PÅ KANDU.
JMS

Kommentar
Fra : ans

Dato : 21-12-03 22:38

Benjamin prøv lige at se her http://www.kandu.dk/dk/spg/28608
og her http://www.kandu.dk/dk/spg/28607
Ja I andre kan også nå det før "timeglasset" er løbet ud.
ans

Kommentar
Fra : jmsgruppen

Dato : 21-12-03 22:41

<<ans
Takker for dit indlæg..... Tjum tjum,, eller hvad der nu står, gode svar Benjamin laver

MVH
JMS

Kommentar
Fra : briani

Dato : 21-12-03 22:41

Hejsa ans
Vi kan ikke blive ved med at mødes på denne måde

Hvor er det nu lige du vil hen med disse to links??

Brian

Kommentar
Fra : jmsgruppen

Dato : 21-12-03 22:43

ØHHHH
Det er jo ganske godt, at ingen sletter noget her. Beviserne er der altid........
Jeg kan huske et spørgsmål hvor jeg
Indlægget var ikke forkert, men sludder. (ja det er utrolig havd sneøl kan gøre)

JMS

Kommentar
Fra : briani

Dato : 21-12-03 22:45

Hejsa JMS

Da vi ikke får mail fra kandu idag,vil jeg da lige gøre opmærksom på at jeg har hævet dette spørgsmål til hele 2 point

Så ingen skal komme og sige vi Jyder er nærrig

Brian

Kommentar
Fra : briani

Dato : 21-12-03 22:47

Hovsa
forkert smiley jeg er sku ikke misfornøjet

jeg er

Accepteret svar
Fra : jmsgruppen

Modtaget 12 point
Dato : 21-12-03 22:49

<<briani
Ok. du har hævet en jysk procent, og nu skal du få dit svar. (i mellemtiden glemmer jeg den gode benjamin)
Årsagen er enkel, da jeg startede på kandu, havde jeg en spørger der klandrede mig for, ikke at svare på et ekstra sprgs. efter jeg havde sagt selv tak. Når jeg gør dette, og det gør jeg altid, fjerner jeg fluebenet, og får ingen info om yderligere indlæg. Jeg kan se nogen ikke reagerer på, at deres svar er accepteret, men det gør jeg af ren jysk høflighed. Derfor..

MVH
JMS
nb. nu får jeg nok på puklen af alle fra de oversøiske svenske kolonier øst for storebælt.

Kommentar
Fra : ans

Dato : 21-12-03 22:56

>Brian
Brug hjernecellerne og læs hvad Benjamin har skrevet i denne tråd. Læs de 2 links, som jeg henviser til. Hvis du så kan lægge 2+2 sammen, ja så er du kommet videre.

ans

Kommentar
Fra : webgun

Dato : 21-12-03 22:58

jms.
Hvad fanden er det for noget brok???
Personer som åbentbart har bustet dig i "pointrytteri" er vel også mennesker!!!
når man som du blander sig i alt, må man også tage lussingerne!!
Hvis du nu brugte de samme resurser på din egen virksomhed som du bruger på kandu.dk.....så havede du nok ikke tid her!!!!!
så importer du bare nogle flere lysestager......

Kommentar
Fra : jmsgruppen

Dato : 21-12-03 23:05

<<webgun
dig gider jeg ikke lige kommentere. Har du ikke problemer nok med ram2. Vil du også gerne have problemer med mig???
Måske..
Skal jeg finde alle dine "sjove" indlæg..
Stop lige mens legen er god ikke, og bland dig ikke i min virksomhed.
JMS

Kommentar
Fra : jmsgruppen

Dato : 21-12-03 23:07

for satan en mailbombe, når man som pointrytter som mig er involveret i alt

jms

Kommentar
Fra : briani

Dato : 21-12-03 23:07

Hejsa igen

Du må meget undskylde men den må jeg lige have i en anden version
Man kan ikke fjerne et flueben der ikke er der vel?

Når din kommentar er blevet accepteret så får du automatisk ikke flere email fra dette spørgsmål
Hvis du ønsker at få mail fra spørgsmålet,så skal du ned og sætte et flueben,og klikke send.

Det er kun under de forskellige spørgsmål du abonnerer på,du kan gå ned og fjerne fluebenet,hvis du ikke ønsker at abonnerer mere,og dermed ikke få flere mail

Mvh Brian

Kommentar
Fra : dr0zie

Dato : 21-12-03 23:09

Jms .. undskyld jeg blander mig i dette indlæg med noget der ikke har med sagen af gøre.men jeg ville lige sige at det ikke er sludder det med ftp-server.

Mvh: Dr0zie
God
Godt
sorry- jeg forstyrer.

Kommentar
Fra : dr0zie

Dato : 21-12-03 23:10

forresten kandu´s ur går lidt for hurtigt

Kommentar
Fra : jmsgruppen

Dato : 21-12-03 23:14

<<briani
Du skal på læsekursus....
Jeg skriver, at man dadlede mig for IKKE at fortsætte dialogen. Jeg ved godt at FLUEBENET er fjernet, men spørgeren VED DET ikke...

jms
dr0zie
jo det er sludder, vi har haft FTP i fire år.

Kommentar
Fra : dr0zie

Dato : 21-12-03 23:21

det er ikek sludder...

Kommentar
Fra : dr0zie

Dato : 21-12-03 23:22

du kan jo også bare få et sub domæne til din ip.
ex www.dr0zie.lir.dk så virker det vælr gang .

Kommentar
Fra : ellebye

Dato : 21-12-03 23:25

>JMS

Citat
nu får jeg nok på puklen af alle fra de oversøiske svenske kolonier øst for storebælt.

Ja det gør du. Hermed givet.

Kommentar
Fra : briani

Dato : 21-12-03 23:26

Okay Jms
Så røg den ind på lystavlen

Hvor holder man disse læsekursus henne ??

Ikke for at brokke mig og dog lidt
Du skal huske når du skriver dit standardindlæg-du ved den der med du ikke længere ønsker at abonnerer,så er vi mange der modtager en email fra kandu om at der er kommet en ny kommentar,og så klikker man sig derind,og så viser det sig bare det er dit standardindlæg
DET ER SKU TRÆLS
Kunne du ikke bare lade være med at skrive noget,og så lige så stille fjerne fluebenet,og klikke send
Jeg er da personlig ligeglad med om du ønsker at abonnerer eller ikke.
Tænk lige på det min gode ven,næste gang

Så er det blevet tid til aftensturen med Nikki (min dejlige schæfer)
Når jeg kommer hjem,så får du de mange point

Brian

Kommentar
Fra : jmsgruppen

Dato : 21-12-03 23:27

<<ellebye
tak skal du ha
JMS

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 21-12-03 23:30

JMS din besked kunne jo gøres kortere.
den kunne jo være 'jeg hopper fra her, hav en god dag'
Men det er jo stadig alle der er med i et indlæg, der modtager en mail,
og tror at der er kommet noget spændene nyt.
Personligt syntes jeg det er ok, når der går langt tid og det syntes som,
at et brugbart svar, er givet.

Jeg er stadig med, men melder Alt+F4 herfra

Natmaden.

Kommentar
Fra : jmsgruppen

Dato : 21-12-03 23:40

<<briani
<<natmanden
Jeg synes det er relevant. Når jeg ikke har fået et indlæg i fem dage på et sprgs. sover spørgeren, og skal vækkes.
Lad være at lukke tråden, men fortæl, hvad skal vi ellers gøre????
jeg
ses i morgen
JMS

Kommentar
Fra : ans

Dato : 21-12-03 23:41

Kunne da godt tænke mig at Benjamin lige kom med en kommentar, men han tøver!!!! måske

ans

Kommentar
Fra : dr0zie

Dato : 21-12-03 23:43

mmm ret stille her lige pludselig

Dr0zie
Tror også snart jeg går i

Kommentar
Fra : dr0zie

Dato : 21-12-03 23:45

Jms <- Hva kommer der snart feedback på det andet indlæg?..?

Kommentar
Fra : Benjamin.Hansen

Dato : 21-12-03 23:46

jsm er det ikke nok at læse f.eks
http://www.kandu.dk/dk/spg/28603
gider ikke betaler point - at lave detektiv arbejde.
så få et liv - livet er for kort til undskyldninger.
og jo jeg har fjernet fluebenet
benjamin

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 22-12-03 00:12

øh undskyld! Nu får i alle en mail igen.
Men jeg tænkte at hvis der var et status-ikon ved siden af ens indlæg.
Eks herover, hvor der FRA: natmaden.
Det kunne være:
1. aktiv(deltagende)
2. lytter(har deltaget, følger nu pasivt med)
3. forladt indlægget(modtager ikke flere indlæg)
Eller på samme måde , bare som en linie i toppen af indlæget.
og måske , når man peger på de deltagende navne, får en lille info
som 'personen deltog sidst dato/tid'

Jeg er stadig med, men melder status 2. herfra

Natmaden.

Kommentar
Fra : dr0zie

Dato : 22-12-03 00:15

Natmaden syntes det lyder som en god idee gå videre til kandu med den

Dr0zie

Kommentar
Fra : maya123

Dato : 22-12-03 08:32

Rigtig god ide, natmaden.
Jeg har ofte siddet og ventet på et svar, som skulle bruges til at komme videre og anede jo ikke om "svareren", var gået i seng, sad stanby eller på en smuttur til tante Anna............i 14 dage. Det ville være rart for så kunne man da prøve at sætte gang i spørgsmålet igen, eller sove, lave mad osv.
MVH maya123

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 22-12-03 14:49

Noget jeg bruger - hvis jeg altså husker det.
Citat
Jeg lukker nu.
Emesen. zzz

Så ventes der ikke i den anden ende.
evt. bare 3 stk z og det er det egentlig lavet til:
bare hvis man lukker hurtigt og ikke har tid til at skrive.
Det kan også benyttes som spørger.
Emesen.

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 23-12-03 06:44

JMS HVAD HULEN ER DET AT DER SKER I DIT INDLÆG
"dr0zie, FTP uden fast IP, sludder"
http://www.kandu.dk/dk/spg/28603

Kommentar
Fra : jmsgruppen

Dato : 23-12-03 09:27

Ingenting, hvorfor??
Jeg har svaret dig, i denne tråd.
JMS

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 23-12-03 09:41

Citat
Dynamiske IP Adresser
Som de fleste på Internett har du antakeligvis dynamisk IP adresse; den endrer seg hver gang du skal koble opp mot Internett. En av grunnene til dette er at det finnes flere internettbrukere enn det finnes IP adresser tilgjengelige, så din internettleverandør har mest sannsynlig flere kunder enn IP adresser. Dette lager ingen problemer for deg når du skal koble opp mot andre maskiner, men hvis du plutselig en dag synes at andre til enhver tid burde få koble seg opp mot deg, blir dette et problem. Husk at DNS linker navn til IP adresse. Hvis adressen din endres titt og ofte, hvordan kan den da lenkes til et domenenavn?

dnsart.com som løsning ?
Det finnes flere løsninger på markedet, men denne er gratis og stabil. Går man på http://www.dnsart.com finner man en DNSART-klient som sender din IP adresse til en DNSART-server med jevne mellomrom. Hver gang du kobler opp mot internett og får tildelt en ny IP adresse, sendes denne til serveren og oppdaterer registeret der. PERFEKT for ADSL-brukere som har lyst til å f.eks sette opp egen FTP-server for å dra MAX ut av linja over natten eller mens man er på skole/jobb.
Sådan har jeg løst det.
Manse9933

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 23-12-03 10:27

JMS DU TABER ET DYNAMISK POINT SNART.!
<font size = "MEGA-BIG-AND-BOLD">HA-HA !<font>
<font size = "MEGA-SMALL-AND-TINY">ellers for jeg nogen ord at æde<font>

Natmaden.

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 23-12-03 10:29

UPS. </font>

Kommentar
Fra : jmsgruppen

Dato : 23-12-03 10:31

Natmaden,, kopiere lige mit svar i anden tråd herover:<<natmaden
Forstår ikke dit dilemma. Hvorfor er du sur på mig????
Vi har kørt FTP server her i huset i ca. 4 år. Vi har prøvet alverdens ting, det virkede bare ikke. Så fik vi en fast IP
og efter dette, ingen problemer.
Jeg har set bl.a. manses indlæg i en anden tråd, (forøvrigt det eneste seriøse bud på løsning uden fast IP) og det er da en mulighed, problemet er bare, at det aldrig virker perfekt. Vi har kunder, der afleverer grafiske filer på vor server, og de blir sgu da sure, hvis det ikke virker, og de skal overføre er tre fire gange. Og hvorfor ikke fast IP, tror vi betaler 30kr i kvartalet for tjenesten.
Mange ting kan da finurlig lade sig gøre, det kan også lade sig gøre at bruge win 3.11 til workgroups. En af vore forretningsforbindelser i Rusland gør dette. Men jeg gider ikke.

jms

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 23-12-03 11:01

Ja det firma kan bruges i mange spørgsmål
Nej jeg er da ikke sur. se selv, jeg smiler -->
Men du kunne spare dig for meget indtastning.
Ved at lægge en komplet firma-brocure <--(blyanten knak) i din profil,
og henvse der til.
Se det er rigtig værkstedshumor...
HA-HA HUMOR ,,, ØST-VEST HA-HA

Hilsen fra KBH....En by nærmere Rusland. og Linux
Natmaden.

Kommentar
Fra : dr0zie

Dato : 23-12-03 11:26

Jms <- Forstå man kan godt.

Mvh: Dr0zie

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 23-12-03 11:39

JMS - hvis de banditter Østfra ikke snart opfører sig ordentligt - og lader dig være i fred så giv Frida et praj. Så skal hun dælme komme efter dem
hihi - nu fik de da en mail mere at brokke sig over*GG*

Frida

Kommentar
Fra : jmsgruppen

Dato : 23-12-03 12:24

<<frida
De der oversøiske østlige halvsvenske kolonier vi har øst for storebælt, er der altid problemer med
Hmm måske kan vi sælge disse til Sverige
Og så kan de sgu få folketinget med i samme pris
jms

NB Natmaden, forøvrigt har vi tilbud på firmaprofiler. Fire sidet, A4, 160g, 4+4 cmyk, 200 stk. 1.999,00 excl. moms

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 23-12-03 12:32

Brokrøve er hva' de er. Selv guiderne på charterture vil helst tage sig at rejsende fra Billund Viser det sig at hotel, strand, værelse og lign. er i orden - tjae så brokker københavnerne sig sgu da bare over vejret

Frida...

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 01-01-04 19:10

Hallo Frida - "brokkerøve" er vi ikke bare fordi vi klager over vejret, for hvis vi har købt en solrejse, så er det også guiderne's ansvar og pligt, at leve op til 14 dg i solskin. Hvordan de bærer sig ad, må de selv om.
Emesen.

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 03-01-04 11:55

Emesen -> Hørt !

frida -> De mest brokkende, personer i kbh. kommer fra Danmarks grænse mellem fyn og england.
-De kan da godt nok gøre sig forståelige, men det er på et simpelt niveu "hvo mei påt, ha du i a lom",
"ve du se min a knibbiel", "holt vem a dær", "ve du ha noe bom og så'en", "æ ve got vor du bor".
Sjovt nok spørger de fleste , der lige står af toget, "allo , kæ du si mæ a vei , ti æ christania".
Men det gør svenskere og nordmænd nu også
Svenskerne er tit for fulde til at forstå, og så støder de ind i nogle jyder..."hålt din køvenhavner, du ska mæ på a
stationen", men det siger jo sig selv at svenskere ikke forstår jydsk ..
Nordmænd er bare lidt, for sjove , i ansigtet , når man fortæller dem at christiania er deres gamle hovedstad,
og at det ligger midt mellen Bergen, og Malmø. (måske derfor at de nu tager til Fredrikshavn)
frida ... frida... frida,,, jow du æ go æ nok , så et lille julekys til dig,(på hånden)

JMS ->> 1999 ex. moms det er ok. men så må du jo have mit banknummer,
pakken modtages kun hvis pengene er sat ind.
Spøg til side, noget ligende kunne have været et tips, i julen, bare med 1-4 stk. A2,A3, ell.plakatsørrelse.
Billed af børn-børnebørn osv.

Håber alle har haft en god jul og et knaldfyldt og saftigt nytår!
Mvh. natmaden. (øst for storebælt, der hvor solen stå op 12 min før.)

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 03-01-04 22:39

Godaw D sikke mange dialekter du er i besiddelse af Godt gået - taget i betragtning - at du jo bor øst for storebælt*GG*

Men vi jyder kalder Jer altså ikke for Køwenhavnere - men for Kjøwenhavnere
Vi siger heller ikke - Du ska mæ på a - Nix Natmad - det hedder
DO ska mæ å æ men alt det andet du skriver ska' som nok passe

Frida...

Kommentar
Fra : jmsgruppen

Dato : 04-01-04 12:19

Nu kan jeg heller ikke nære mig. Hvad står der her på jysk:
A Æ U O Æ Ø I Æ Å Æ A
Jyder må også gerne deltage

jms

Godkendelse af svar
Fra : briani

Dato : 04-01-04 12:44

Tak for svaret jmsgruppen.

Kommentar
Fra : jmsgruppen

Dato : 04-01-04 12:53

Selv tak briani
MVH
JMS

nb. jeg kan nu ikke læse yderligere kommentarer her.

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 04-01-04 13:02

Kan man så ikke læse flere kommentarer her