/ Forside/ Teknologi / Hardware / Skærme / Spørgsmål
10  peet49 1562
Pauseskærm - er det nødvendigt ?
Fra : FoxMolter
Vist : 393 gange
50 point
Dato : 21-12-03 20:22

Jeg kan ikke huske hvor, men mener at have læst, at det ikke skulle være nødvendigt at have pauseskærmen 'slået' til længere, nogen der ved noget mere ?

Mvh. Moltermanden

Kommentar
Fra : briani

Dato : 21-12-03 20:23

Nej da det bestemmer du da selv.

Mvh Brian

Kommentar
Fra : briani

Dato : 21-12-03 20:26

Tillæg

Det har da aldrig været nøvendig at have pauseskærmen slået til.

Mvh Brian

Accepteret svar
Fra : jmsgruppen

Modtaget 60 point
Dato : 21-12-03 20:27

Tilslutter mig lige briani...
I gamle dage, kunne skærme tage skade hvis de stod med samme billede på i lang tid. Aftryk af billedet kunne ligesom ses transperant på skærmen "for ever", og skærmen tog skade.
Ikke mere, glem bare alt om pauseskærm, hvis du ikke synes om dette...

JMS

Kommentar
Fra : jmsgruppen

Dato : 21-12-03 20:28

<<briani
Jo, på de første farveskærme (1986 tror jeg det var) skulle man have pauseskærm
JMS

Kommentar
Fra : FoxMolter

Dato : 21-12-03 20:30

hmm, JMS jeg huskede det også sådan, men er 4 år 'gamle dage'

Kommentar
Fra : briani

Dato : 21-12-03 20:32

JMS

1986 ja det er sku længe siden
så det er ikke noget at sige til at det kan jeg IKK huske noget om.

Min interesse for computer startede for hele 4 år siden

Brian

Godkendelse af svar
Fra : FoxMolter

Dato : 21-12-03 20:38

Tak for svaret jmsgruppen.

Kommentar
Fra : jmsgruppen

Dato : 21-12-03 20:40

FoxMolter
Selv tak
god
godt
MVH
JMS
nb. jeg kan nu ikke læse flere kommentarer her.

Kommentar
Fra : briani

Dato : 21-12-03 20:43

Hejsa JMS

Hvorfor kan du ikke læse flere kommentarer her??

Du skal da bare gå ned og sætte et flueben og klik på send indlæg,så får du alle de kommentarer der kommer mere til dette spørgsmål

Brian

Kommentar
Fra : Franksp

Dato : 21-12-03 21:30

Hej Brian

Det er fordi "jmsgruppen" fjerner fluebenet, hver gang han/hun har fået sine point.

Se f.eks. her: http://www.kandu.dk/dk/spg/28602

Så kan du jo tænke dig hvorfor.

Kan du i øvrigt ha' en rigtig god og et godt og lykkebringende

Frank

Kommentar
Fra : briani

Dato : 21-12-03 21:41

Hejsa Frank

Hvergang et spørgsmål er blevet besvaret,så skal man sætte et flueben hvisk man stadig ønsker email,hvis der kommer nogle nye kommentar til spørgsmålet,også hvis det er en selv der har besvaret den,og måske er JMS ikke klar over det.

Du og alle dine kære
ønskes også herfra en
og

mvh din kanduven
Brian