/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
MS Force Feedback Wheel
Fra : kschytz
Vist : 330 gange
200 point
Dato : 21-12-03 19:37

Jeg har et Microsoft Sidewinder Force Feedback Wheel UDEN usb, og kan ikke få det til at virke. Hvis nogen har en eller anden driver eller en anden idé til at få det til at virke vil jeg blive glad.

Det er til Windows XP

Har set hele microsoft-hjemmsiden igennem. Har ver. 3,02 i sidewinder program, men kan ikke indstallere det da det ikke er win XP program

Takker!!!

MVH Kasper

Kommentar
Fra : pallebhansen

Dato : 21-12-03 19:56

I kontrolpanelet skal du klikke på gamekontrollers, og tilføje MSFF hvis du har indstalleret driveren, ellers vil jeg tro, at driveren findes i windows. Ellers brug tilføj hardware.
I gamekontrollers skal du indstille ratudslag og knapper.
Når du så starter spillet, skal der være mulighed for at vælge Force Feedback, ikke alle spil understøtter denne funktion. Midtown Madness gør.
VH Palle Hansen

Kommentar
Fra : kschytz

Dato : 22-12-03 17:12

Jeg kan ikke installere driveren, da den er til Win 98, så der er ikke noget MSFF i gamecontrollers, kun Microsoft Siderwinder (Automatisk genkendelse), og den virker ikke...

Kommentar
Fra : pallebhansen

Dato : 22-12-03 18:42
Kommentar
Fra : kschytz

Dato : 22-12-03 18:50

Jeg har selv fundet ud af det....jeg har åbenbart flere gamepad stik, så jeg byttede bare rundt og så virker det, men ellers takker...

Kommentar
Fra : pallebhansen

Dato : 22-12-03 19:02

Det var jo godt, men så skal du afslutte spørgsmålet, ved at give point, til den der kom nærmest svaret, ha ha, der er ikke mange der svarede.
VH Palle Hansen

Kommentar
Fra : pallebhansen

Dato : 16-02-04 09:29

Spørgsmålet har stået længe, du skal huske at lukke det, ved at give point til det svar der kom nærmest.
Jeg siger ikke at jeg skal have dem, men der er jo ikke andre at uddele til, skal uddeles, iflg. Kandu`s regler, og det uanset om du mener at du kan bruge svaret.
Men mener du at du kan få mere ud af spørgsmålet, kan du komme med en kommentar, der måske sætter mere fut i svarene.

VH Palle Hansen

Kommentar
Fra : pallebhansen

Dato : 23-07-04 14:02

Spørgsmålet har stået længe, du skal huske at lukke det, ved at give point til det svar der kom nærmest.
Jeg siger ikke at jeg skal have dem, men kun at de skal uddeles, iflg. Kandu`s regler.
Og du har jo allerrede mistet pointene.
Du lukker spørgsmålet ved at trykke på accepter ud for det svar der kom nærmest.
Men mener du at du kan få mere ud af spørgsmålet, kan du komme med en kommentar, der måske sætter mere fut i svarene.

VH Palle Hansen

Accepteret svar
Fra : pallebhansen

Modtaget 200 point
Dato : 05-10-04 09:14

Lukker her.
VH Palle Hansen

Godkendelse af svar
Fra : kschytz

Dato : 06-10-04 21:49

Tak for svaret pallebhansen.

Kommentar
Fra : pallebhansen

Dato : 06-10-04 22:17

Selv tak, håber du fik det til at virke.
VH Palle Hansen