/ Forside/ Interesser / Rejser / Rejser & Udflugter / Spørgsmål
10  jakjoe 1830
Sol-rejse d. 27 december ;)
Fra : rkl
Vist : 1391 gange
200 point
Dato : 21-12-03 19:14

Hej med jer

Er blevet lidt træt af gråvejret og har besluttet at tage syd på nytåret over. Fra omkring d. 27 december til omkring d. 5. Eneste krav er sol og varme (evt. gran canaria el. lign) og så skal det jo være så billigt som muligt. Skal i øvrigt have min kæreste med ;) så det drejer sig om 2 pladser.
Kan i ikke hjælpe mig med at finde en billig rejse, spm matcher ovenstående (gerne afbuds..) ?

Med venlig hilsen Rasmus

Kommentar
Fra : dr0zie

Dato : 21-12-03 19:27

hvor mange penge er i villige til at givE?

Kommentar
Fra : dr0zie

Dato : 21-12-03 19:29
Accepteret svar
Fra : dr0zie

Modtaget 210 point
Dato : 21-12-03 19:35

tror det er smartes af du ringer ruundt til
Vinrose rejer.
Spies.
Tjerborg rejser.
osv.
Da de tit har afbestilte rejer hvor du kan spare mange tusind kroner.

Håber du finder den rette rejse.
Mvh: Dr0zie

Kommentar
Fra : briani

Dato : 21-12-03 20:09

Hejsa rasmus

Prøv at tage et kik på afbudsrejser her

http://www.rejse-guide.dk/rejsebureauer/afbudsrejser/

Mvh Og kan i begge have en god ferie
Brian

Kommentar
Fra : bauchmann

Dato : 21-12-03 23:02

Prøv på www.falklauritsen.dk da der tit er afbudsrejser til billige.
Torben

Kommentar
Fra : hgthomsen

Dato : 21-12-03 23:18

http://dk.pricerunner.com/ har alle afbudsrejser fra flere byer .

Godkendelse af svar
Fra : rkl

Dato : 31-12-03 12:28

Tak for svaret dr0zie.

Kommentar
Fra : rkl

Dato : 31-12-03 12:30

Måtte aflyse!! Stortset ALT UDSOLGT alle steder og de få som var tilbage var ALT for dyre . Mindst dobbeltpris :((
Så vi har besluttet at skyder den - men tak for hjælpen anyway..