/ Forside/ Interesser / Fritid / Computerspil / Spørgsmål
10  Tri 2316
NFS Underground... PROBS
Fra : Juvic...
Vist : 367 gange
100 point
Dato : 21-12-03 18:55

hej...

Når jeg har instaleret spillet og trykker på .exe filen, kommer der sort skærm i 2-5 hvorefter den går ud på skrivebordet igen... ! Jeg har læst de andre indlæg omkring Underground, men ingen har det samme problem.. ! Jeg har updateret spillet til det nyeste (via det medfølgende update program) men lige meget hjælper det !

Håber I kan hjælpe...

Juvic

Accepteret svar
Fra : ostemanden

Modtaget 110 point
Dato : 21-12-03 18:56

Prøv at sætte dit sprog i windows til Australsk... Det skulle hjælpe!

Kommentar
Fra : pallebhansen

Dato : 21-12-03 19:35

Underground=Australsk ja den var god?
Har du den nyeste DirectX
Og hent den nyeste driver for dit skærmkort.
Hvis der findes en setup fil inde i biblioteket, så kør den.
VH Palle Hansen

Kommentar
Fra : Juvic...

Dato : 21-12-03 19:43

Erm jeg har prøvet det med Engelsk.. virker ik...
Jeg har med ik den nyeste... fordi jeg har oplevet en dårligere gfx ydelse med de nye.. ( Geforce 4 Ti4200 128MB DDR )...
DX 9 har jeg også !

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 21-12-03 19:46

Det er ikke helt løgn! Jeg har sat mine sprogindstillinger til USA og så virker det!

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 21-12-03 19:48

Både under standard og placering under sprogindstillinger!

Kommentar
Fra : dr0zie

Dato : 21-12-03 20:56

Øhhh pallebhansen lad være med at sige det på den måde til ostemanden
Han har faktiskt ret, der er en fejl i spilelt af på mange maskiner skal du sætte den intenationalle sprog til australsk på pcen før det virker så...

Mvh: Dr0zie
God
Godt

Kommentar
Fra : Juvic...

Dato : 21-12-03 23:08

Tak m8's nu funker lortet sku... !
Det var det der sprog tis.. !

Kommer der ik snart en patch fra EA, det er jo en pinelig lille fejl i det ellers så fede spil !

Juvic !

Kommentar
Fra : ostemanden

Dato : 21-12-03 23:38

Ja, pallebhansen... Tjek lige din info FØR du begynder at flame... JEG havde samme problem, snakkede med en ven som fortalte mig at jeg sku gøre sådan, og så virkede det... og som juvic siger, så er det et kendt problem...

Så en anden gang, så lad være med at nedgøre andre folks forslag....

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 22-12-03 00:13

Gider du så ikke lukke spørgsmålet ved at acceptere et svar?
Og Palle er sgu god nok ostemanden, vi kan jo alle have dårlige dage

Kommentar
Fra : dr0zie

Dato : 22-12-03 00:17

Ja..
Men godt du fik det til at virke...

Dr0zie

Godkendelse af svar
Fra : Juvic...

Dato : 22-12-03 00:38

Tak for svaret ostemanden.