/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Midtown Madness på xp
Fra : henper
Vist : 406 gange
100 point
Dato : 21-12-03 17:58

jeg har lige skiftet til xp og nu kan jeg ikke få Mit bilspil "Midtown Madness" til at virke den starter simpelthen ikke op er der nogle der har nogle tips til hvordan jeg kan få det til at virke igen. Da det virkede fint da jeg kørte Windows 98

Kommentar
Fra : briani

Dato : 21-12-03 18:05

Hejsa

Højreklik på den fil der plejer at åbne spillet
Vælg egenskaber
Vælg fanen kompatibilitet
Her sætter du flueben i kør dette program i kompalitibilitilstand for win98/me.

Mvh Brian

Kommentar
Fra : briani

Dato : 21-12-03 18:53

Tillæg

Hvis det ikke virker,så prøv at afinstallerer spillet.
Så prøver du at installerer spillet igennem Guiden Programkompatibilitet
Som findes
Start- programmer-tilbehør-her ligger Guiden Programkompatibilitet
du skal bare følge guiden

Mvh Brian

Kommentar
Fra : pallebhansen

Dato : 21-12-03 19:37

Har du den nyeste DirectX
Og hent den nyeste driver for dit skærmkort.
Hvis der findes en setup fil inde i biblioteket, så kør den.
VH Palle Hansen

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 21-12-03 19:50

Tror brian har ret, jeg har selv kørt den under XP endda uden de nyeste opdates, men selvfølgelig med sp1 patch!

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 21-12-03 19:54
Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 21-12-03 19:57

Show Run in Separate Memory Space Option (Windows 2000/XP)
This setting controls whether the "Run in Separate Memory Space" option is shown in the Run box, which allows you to run 16-bit programs in a dedicated Virtual DOS Machine (VDM) process.

Show Run in Separate Memory Space Option

http://www.winguides.com/registry/display.php/1038

Kommentar
Fra : pallebhansen

Dato : 16-02-04 09:30

Spørgsmålet har stået længe, du skal huske at lukke det, ved at give point til det svar der kom nærmest.
Jeg siger ikke at jeg skal have dem, men kun at de skal uddeles, iflg. Kandu`s regler.
Men mener du at du kan få mere ud af spørgsmålet, kan du komme med en kommentar, der måske sætter mere fut i svarene.

VH Palle Hansen

Kommentar
Fra : pallebhansen

Dato : 10-05-04 07:30

Spørgsmålet har stået længe, du skal huske at lukke det, ved at give point til det svar der kom nærmest.
Jeg siger ikke at jeg skal have dem, men kun at de skal uddeles, iflg. Kandu`s regler.
Og du har jo allerrede mistet pointene.
Men mener du at du kan få mere ud af spørgsmålet, kan du komme med en kommentar, der måske sætter mere fut i svarene.

VH Palle Hansen

Kommentar
Fra : pallebhansen

Dato : 23-07-04 14:02

Spørgsmålet har stået længe, du skal huske at lukke det, ved at give point til det svar der kom nærmest.
Jeg siger ikke at jeg skal have dem, men kun at de skal uddeles, iflg. Kandu`s regler.
Og du har jo allerrede mistet pointene.
Du lukker spørgsmålet ved at trykke på accepter ud for det svar der kom nærmest.
Men mener du at du kan få mere ud af spørgsmålet, kan du komme med en kommentar, der måske sætter mere fut i svarene.

VH Palle Hansen

Kommentar
Fra : pallebhansen

Dato : 27-09-04 16:19

Jeg lukker her, og sletter dig.
VH Palle Hansen