/ Forside/ Interesser / Fritid / Computerspil / Spørgsmål
10  Tri 2316
Hitman: Codename 47 - bane 2...
Fra : knallert1234
Vist : 545 gange
80 point
Dato : 21-12-03 16:58

Hej...
Hvordan hulen gennemfører man bane 2 (altså den med at slå samtlige "blå mænd" ihjel)????
Jeg går stærkt ud fra at det er noget med at lægge en bilbombe i limo´en - hvordan gør man det??
Jeg har prøvet bare at smide den, men jeg aner ikke hvordan jeg skal få lortet til at sprænge i luften...
På forhånd tak...!

Kommentar
Fra : NielsPT

Dato : 21-12-03 17:09

hmm.. skal se om jeg kan huske det..

for at detonere bomben, skal du gå ind i dit udstyr og vælge en detonator! Du ved godt der, hvor du vælger mellem dine våben, der er der også dit udstyr til venstre på skærmen.. Der skal du vælge detonatoren..

Mvh Niels

Kommentar
Fra : HJV9222

Dato : 21-12-03 19:44

du skal holde øje med en af chafførerne, når han er ude for vagternes syns feldt.Så skal du dræbe han med din fiber Wire & tag hans tøj på. Gå så til limo'en ,og pladsere bomben i limo'en(du får muligheden at vælge pladsere bomben ved limo'en), der efter gå et godt stykke væk fra limo'en og udløse bomben med detonatoren, når dit er i limo'en.

håber at du kommer vidre.

MvH. HJV9222

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 21-12-03 19:56

ellers prøv at gå ind på google og skriv hitman walkthrough

Accepteret svar
Fra : Aprilia_SR50_Ditech

Modtaget 80 point
Dato : 03-01-04 06:57

Slå chaufføren ihjel med fiberwiren når han står og pisser, tag hans tøj på og plant bomben i limoen, gå der om hvor din bil står og stil dig til at vente, når limoen så er henne ved blå lotus vagterne (i svinget) detonerer du bomben og de dør alle.
Ganske simpelt faktisk.

Godkendelse af svar
Fra : knallert1234

Dato : 04-02-04 16:24

Tak for svaret Aprilia_SR50_Ditech.
Præcist, brugbart -uden så meget pis.
-Er ikke lige den mest garvede hvad angår computerspil, men dit svar var rigtig fint...