/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Automatisk skrive program
Fra : Hallob
Vist : 662 gange
20 point
Dato : 21-12-03 02:16

Hej jeg sidder lige og mangler et Automatisk skrive program Som kan skrive sætning i feks. hvert 10 min. har hørt om noget der skulle hedde au2 eller sådan noget men kan nu ikke finde det!!! Andre Programmer kan da også bruges bare de har samme virkning!!

Hallob
Til Alle

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 21-12-03 02:25

skrive hvor ?
på net, skærm eller i ?
Mvh natmaden

Kommentar
Fra : Hallob

Dato : 21-12-03 02:28

Det er et program som du kan have Kørende ved siden af Feks. en Chat og så hvert 10 min. Skriver den en Tekst og Sender den så afsted.... Mener nok at det er sådan at det foregår men ved det ikke har bare hørt om det!

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 21-12-03 02:50

ok jeg forstår meningen, tænkte hvis det var lokalt på pc'en
at det kunne være lavet i VBasic, eller lignede, men jeg kender ikke nok til,
den form for forbindelse. Desværre
Men hvad med der du chatter, har du spurgt der ?
Prøver lige om jeg kan finde noget

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 21-12-03 03:10

Hej
Jeg fandt denne MEN DEN VIRKER NOGET LUMSK
Den vil meget gerne have dig til at downloade noget pornotoolbar først.
programmet hedder autotask(måske)
autotask.crack.cd/ AutoTask_2000_v2.41_by_Desperate.html

prøv www.google.dk og søg autotext+irc eller autotask+irc
Du kan nok bedre selv bedømme om der er noget du kan bruge.
fandt denne ved søgning med 'autotask+irc' som søgeord.
http://www.winwarelinks.com/apps/internet_network/communication_tool.htm
Good luck.
Natmaden.

Kommentar
Fra : srhansen

Dato : 21-12-03 09:56

Hej Hallob

Har du tænkt over at de andre chattere måske, bliver sure over du skriver det samme hvert 10 min ? Det lyder lidt ligesom i tipssektionen, hvor der bliver sendt de samme tips i en uendelighed

mvh srhansen

Kommentar
Fra : Hallob

Dato : 21-12-03 17:52

Ja ok nu er det ikke til en chat men gav jo bare et forslag derfor men ingen der kandte det der au2 program vel????

Accepteret svar
Fra : natmaden

Modtaget 20 point
Dato : 21-12-03 21:07

srhansen
Jeg kan da ikke se det som andet hvad et ftp program kan.
Nemlig pinge en server så man ikke blir koblet af i utide.
gør det selv i telefonsamtaler. - den ene taler, og en gang i mellem,
svare man, 'ja'...'jo'...'hmm'...'ja' . i telefonen er det et 'ping'
der fortæller taleren at der er nogen i den anden ende.
Hallob
jeg finder ikke au2, med mindre det er noget med biler,
Jo der er også 'Two Roos Internet Services' www.au2.com
Den har nu intet med det at gøre som du skal bruge.
så nope,, desvære.
Mvh. Natmaden

Kommentar
Fra : Hallob

Dato : 22-12-03 00:03

Nå det er der jo så ikke noget at gøre ved men Takker da alligevel

Hallob

Til Alle...

Godkendelse af svar
Fra : Hallob

Dato : 22-12-03 00:04

Tak for svaret natmaden.

Selvom det nu ikke lige var det men takker da Alligevel!!!

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 22-12-03 00:40

tja det jo ikke altid lige nemt.
Men nu ligger det i baghovedet, så hvis jeg støder ind i noget.
tænker jeg på dig, og du får besked
Selv god
Natmaden.

Kommentar
Fra : Hallob

Dato : 22-12-03 00:41

Takker
Hej Hej