/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
Delvist sort display
Fra : tatiana18
Vist : 352 gange
80 point
Dato : 21-12-03 00:36

Min spv har nogle sorte plamasier på skærmen...Det er ikke det yderste glas, men det inderste...er der noget man kan gøre ved, eller er jeg nød til at få en ny skærm??? håber at få svar...!

Accepteret svar
Fra : Hallob

Modtaget 90 point
Dato : 21-12-03 00:38

Hej....
hvis dit display er sort altså du feks. har tabt den eller andet er der ikke andet at gøre end at Få en ny skærm til din TLF men det er vidst nok heller ikke så dyrt igen...

Kommentar
Fra : ellebye

Dato : 21-12-03 00:44

Beklager meget men det er skærmen der er ødelagt. Et enkelt slag er nok til at ødelægge belægningen på den. Det er også noget der typisk kan ske ved en bærbar pc med liquid display/skærm.
Hvis der stadig er garanti kan du jo prøve at få den repareret herunder.

mvh
ellebye

Kommentar
Fra : tatiana18

Dato : 21-12-03 00:53

hvad koster det... nogen der har en ide om det?

Kommentar
Fra : Hallob

Dato : 21-12-03 00:55

Hvilken Slags Drejer det sig om???

Kommentar
Fra : tatiana18

Dato : 21-12-03 01:01

en spv... den første...

Kommentar
Fra : Hallob

Dato : 21-12-03 01:10

OK Hmmm det kan jeg så ikke lige finde men det kunne jo være man skulle oprette en tråd der hed noget med om der var nogen som Vidste noget om hvor meget sådan en koster men mener da ihvertfald at det kan skiftes!!!!
Det burde den kunne!!!

Men Allesammen

Kommentar
Fra : kandupoul

Dato : 21-12-03 01:13

Din skærm er helt klart kaput og garantien vil nok ikke dække, men få pris her, de står for garantireperationer af Qtek/SPV i Danmark.

Teleservice odense a/s
Klokkestøbervej 7
DK-5230 Odense M
Tlf.: +45 66 61 24 44
Fax: +45 66 61 24 24
Email: tso@teleservice.com

Kommentar
Fra : Hallob

Dato : 21-12-03 01:15

Ja min 3650 skulle de også have lavet der men først kunne de ikke så ville de ikke og til sidst måtte de ligepludselig ikke men ok det kan da også bare være mig som har været meget uheldig men jeg tviler da!!!

Kommentar
Fra : ellebye

Dato : 21-12-03 01:23

Det skulle ikke undre mig, at en reparation koster næsten det samme som en ny telefon. Tænk på, at man typisk tager en timeløn på mindst 300 kr. i timen og oveni skal lægges skærmen, samt fragten.

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 21-12-03 02:05

Nu ved jeg jo ikke hvor i landet du befinder dig, men se alligevel dette link
http://www.musr.dk
bentjuul

Kommentar
Fra : tatiana18

Dato : 21-12-03 09:38

tak for alle svarene... det var godt nok ikke af de positive, men det var nogen jeg kunne bruge...

TAK

Godkendelse af svar
Fra : tatiana18

Dato : 27-12-03 12:57

Tak for svaret Hallob.