/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
SMS til udlandet
Fra : bokke31
Vist : 558 gange
50 point
Dato : 20-12-03 23:30

hejsa en der ved hvad det koster at sende en sms til feks thailand eller andre steder i Østen

Kommentar
Fra : Lasse_Madsen

Dato : 20-12-03 23:39

Det kommer an på, hvad det er for et teleselskab, du har, normalt står det på udbyderens hjemmeside...

Kommentar
Fra : bokke31

Dato : 21-12-03 00:18

Orange !

Kommentar
Fra : bokke31

Dato : 21-12-03 00:22

tror jeg stillede spøgsmålet lidt forkert !!! mente (( hvad koster det at sms`til en dansk tlf i Thailand !!!! fra en dansk tlf der befinder sig i DK..*s* ((sorry

Kommentar
Fra : Hallob

Dato : 21-12-03 00:36

Hej....
Det koster 3 kr. inkl. moms at sende en SMS til et udenlandsk nummer. Prisen gælder for både taletid- og abonnementskunder.

Du kan se det hele her!!!
http://myorange.dk/hjaelp/sms/priser/

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 21-12-03 00:38

Det koster den der sender fra Danmark det samme som hvis man sendte sms til en anden i Danmark

bentjuul

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 21-12-03 00:42

->>Hallop

mener bokke31 ikke at det er et dansk nummer der pt. befinder sig i Thailand - og er det det, så er prisen som enhver anden sms'er indenfor landet. Det kan muligvis være at modtageren skal betale et beløb når sms'eren bliver modtaget.
bentjuul

Kommentar
Fra : Hallob

Dato : 21-12-03 00:43

Hov havde lige overset at det var en Dansk TLF Jamen så er det vidst rigtigt nok som Bentjuul siger Det koster vidst nok det samme!!!

Kommentar
Fra : Hallob

Dato : 21-12-03 00:44

Jo det var det da Havde også overset det!!!
Men

Hallob

Kommentar
Fra : ans

Dato : 21-12-03 00:47

bokke31
Er du sikker på at den "danske" telefon i Thailand kan modtage SMS'er.
mvh ans

Kommentar
Fra : bokke31

Dato : 21-12-03 00:54

ja det er jeg sikker på GG får da svar derfra *GGG* hmm men tark for svaret altså samme pris for mig der sender til en tlf i udlandet hmmm hvem fanden skal lige har point for det her GGG

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 21-12-03 00:56

->>ans
Det afhænger af modtagerens abonnement, og det land modtageren man befinder sig i og hvilke aftaler blokke31s udbyder har med det pågældende lands udbydere. Det kan jo altid prøves det koster jo kun sms-taksten.

men ligesom Hallob til alle

bentjuul

Kommentar
Fra : ans

Dato : 21-12-03 01:16
Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 21-12-03 01:21

ja blokke31, samme pris for dig hvis du sender/ringer til et "dansk mobilnr." i udlandet.

bentjuul

Accepteret svar
Fra : bentjuul

Modtaget 50 point
Dato : 21-12-03 01:25

glemte at skrive "det er altid indenlandstakst for den der er i Danmark."
bentjuul

Godkendelse af svar
Fra : bokke31

Dato : 21-12-03 01:34

Tak for svaret bentjuul.

hmmm i burde jo alle ha haft point men du var heldig og mange tak for det hurtige svar *s* god jul

Kommentar
Fra : Hallob

Dato : 21-12-03 01:41

til dig da også
og til alle andre!!!

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 21-12-03 01:42

Selv tak, og tak skal du ha' og herfra
bentjuul