/ Forside/ Teknologi / Hardware / Grafikkort / Spørgsmål
10  transor 1240
Driver til TV Tuner
Fra : rondbjerg
Vist : 710 gange
20 point
Dato : 20-12-03 22:06

Jeg har købt mig er TV Tuner Terrarec Cinergy400 TV, og er nu ved at indstallere dette, men vil ikke virke og melder ingen driver indstalleret, Når jeg så ønsker at lave e opdate og finde en driver, og har fundet et, og vil indstallere dette, slukker og genstarter min maskine, jeg ved ikke lige hvad der er galt, og har ikke selv den store forstand på det, håber der er nogen der har et tip.

Accepteret svar
Fra : carlsen6

Modtaget 30 point
Dato : 20-12-03 22:10

det bedste råd er at gå ind på terarec hjemmeside hente driver der så skulle det køre,,det gjorde det for mig

Kommentar
Fra : rondbjerg

Dato : 20-12-03 22:16

Tak for rådet carlsen, det har jeg også prøvet, men så snart jeg vil installere driver går maskinen ned, ved ikke om det er maskinen der er noget galt ed, men alt andet krer som normalt.

Kommentar
Fra : xou

Dato : 20-12-03 22:39

HAR SELV DET KORT,hvordan var det nu det var...
jo,du skal først indstallere driveren til kortet,da softwaren ikke kan virke,og den skrive det så....
start-kontrol panel-system-hardware-enehåndtering-
find den der er et gult ? over...og dobbelt klik på den,vælg opdate driver,har cd/disk elller prøv blot at lade den
søge efter den....
ps godt kort...
håber det hjælper

Kommentar
Fra : xou

Dato : 20-12-03 22:42

lige en bemærkning til,det er softwaren du indstallere og ikke driveren,måske kan du bare ved
cd,finde indstallation progrsammet til det...

Godkendelse af svar
Fra : rondbjerg

Dato : 09-12-04 20:33

Tak for svaret carlsen6.