/ Forside/ Interesser / Fritid / Motorcykler / Spørgsmål
10  3773 1345
suzuki ap50
Fra : flengel
Vist : 720 gange
50 point
Dato : 12-03-02 19:09

hejsa

jeg har en ap50 med et ledningsnet der er iret op.kan det ikke lade sig gøre
at købe et nyt uoriginalt ledningsnet.da det originale koster en bondegård.
jeg håber at der er nogle der ligge inde med oplysninger om dette

mvh rene´

Accepteret svar
Fra : masteraugust0

Modtaget 60 point
Dato : 12-03-02 20:50

Hej
Nej der ikke noget at gøre, du kan ikke få et uoriginalt ledningsnet til din AP 50!!!!!!
Før man begynder at producere uoriginale dele til en scooter er der nødt til at være et marked for varen og det er der tilsyneladende ikke til et ledningsnet.De dele du kan få uoriginalt til din model er dem der sælges mange af og iblandt dem er ikke ledningsnettet!!!!!
Ledningsnet til scootere er et stort problem på det danske marked pga. vores vintervejr og den megen salt der bliver hældt ud på vejene.
Selv om problemet er stort i Danmark , er det ikke stort nok til at en producent begynder at lave uoriginale ledningsnet. (
Der er dog ingen grund til at fortvivle!!!
Du tager hen til din lokale mc forhandler og køber løse stik og ledninger i metermål , er normalt ikke særligt dyre , stik ca. 1,50 kr. pr. stk. ledning ca. 3,- kr. pr. meter og så udskifter du alle de dårlige ledninger.
Jeg ved godt det er et stort arbejde men du sparer en del penge.

Mvh.Jan