/ Forside/ Interesser / Familie & Relationer / Børn / Spørgsmål
10  jeb3 1067
muslingerskaller hjælp
Fra : dogmadk
Vist : 739 gange
100 point
Dato : 20-12-03 00:38

jeg ha hørt at ved at bruge muslingeskaller skulle det hjælpe med at forbedre mælkepruduktionen.
men hvordan og hvor ledes ja det er lige det.
men jeg håber i kan hjælpe mig.

eller et link til dette emen .
da jeg er klar over at det ikke er mig selv der har behov for at vide dette men min kærste der venter sig.
så det er min egen viden jeg gerne vil have udbygget på dette punkt.

håber meget på jeres hjælp.

Kommentar
Fra : sambo

Dato : 20-12-03 00:42

Køb et kalktilskud istedet for, eller drik mælk. Hvis du bruger "ting" samlet i naturen ved du ikke hvor forurenet de er og skallerne kan indeholde tungmetaller og salte, hvilket absolut ikke er godt at få i mælken og senere barnet.

Desuden kan du jo selv gætte på andre dejlige ting der kan være i sådanne opsamlede skaller fra stranden.

Held og lykke med den lille......

Accepteret svar
Fra : Sunowich

Modtaget 110 point
Dato : 20-12-03 00:45

Min Kæreste siger at det ikke er med til at fremme mælkeproduktionen men at man kan bruge muslingeskaller til at lægge på de ømme vorter efter babyen er begyndt at gumle på dem og at det så skulle hjælpe med til at hele dem de lægges altså ind under beholderen og holder samtidig afstand mellem vorter og stof Hilsen SUNE

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 20-12-03 00:46

Man kan købe rene skaller på apotek eller matas

Kommentar
Fra : dogmadk

Dato : 20-12-03 00:47

oki takker meget for den info det var lige hvad jeg ledte efter her inde mange takker

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 20-12-03 00:53

Du mangler vist lie at dele poient ud *SS*

Godkendelse af svar
Fra : dogmadk

Dato : 20-12-03 01:04

Tak for svaret Sunowich.

Kommentar
Fra : Tulletine

Dato : 20-12-03 19:01

Hej,
Jeg vil da lige give min erfarring med.
Du kan købe skallerne på nettet og læse mere om dem på http://www.momshells.dk/
Du kan også samle nogen ved stranden og koge dem så de er helt rene.
De fungere rigtig godt, både apotekets, dem fra nettet og dem du selv kan finde, da de giver mulighed for luftcirkulation omkring brystvorten.
Din kone skal være omhyggelig med at klemme lidt mælk ud som hun lader lufttørre på hele vorten efter HVER amning. Det lukker evt. revner og små rifter.
Held og lykke med den lille og amningen.
Kh.
TulleTine