/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Skærmkortopdaterring
Fra : Sunowich
Vist : 307 gange
20 point
Dato : 20-12-03 00:16

Jeg har lie installeret The Lord of the Rngs og får nu denne besked når jeg starter spilletAt puteren ikke ka finde Direct 3 d device og noget med driveren til mit videocart Hvad gør jeg ????

Kommentar
Fra : perkh

Dato : 20-12-03 08:43

Hej Sunowich
Du skal nok lige fortælle os hvilket grafikkort du har, og ellers finde den nyeste driver samt sørge for at at direct 3 d understøttes. Mange spil har en faq hjemmeside hvor du vil kunne finde hjælp og problem beskrivelser for forskelligt hardware. Endelig kan du desværre være i den situation at dit grafikkort ikke er godt nok.
mvh.
perkh

Accepteret svar
Fra : Steffansteffan

Modtaget 20 point
Dato : 20-12-03 13:00

hej

Hvis du har et Nivida kort skal:

http://www.tweak.dk/ - Downloads - Nivida - og din windows Version - vælg den nyeste

Hvis du har et Radeon:

http://www.tweak.dk/ Downloads - ATI downloads - og din windows Version - vælg den nyeste

Håber du for det til at virke

m.v.h
Steffan

Godkendelse af svar
Fra : Sunowich

Dato : 09-01-04 10:25

Tak for svaret Steffansteffan.