/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
natmaden
Fra : granslam
Vist : 440 gange
50 point
Dato : 19-12-03 18:14

ang dit tip http://www.kandu.dk/dk/tip/6003 er det simpelhen det fedeste jeg længe har set og den skulle du have haft ********** for
tak for et herlig smil /grin
mvh Granslam

Accepteret svar
Fra : natmaden

Modtaget 50 point
Dato : 19-12-03 23:09

Tak for din støtte granslam )
Så er vi da to der forstår humor !!
Jeg fik 6 point på den... Har folk da ingen humor ;-D
Glædelig jul til dig fra mig.
Ps. stakkels julemand.
Mvh. Natmaden.

Kommentar
Fra : Melander

Dato : 20-12-03 00:00

og send lige en venlig tanke til den ingeniør der har siddet og regnet det ud, og hvorfra det er hentet..

Kommentar
Fra : Melander

Dato : 20-12-03 00:01
Kommentar
Fra : Melander

Dato : 20-12-03 00:02
Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 20-12-03 01:39

Melander du har ret der, men det er jo kopier. Hvem der virkelig lavede det ?
Tja, jeg fik den før pc'en var til, (fra sprit-dublikator)
Jeg tror ikke at en ingeniør , vil stå inde for beregningerne, hvilket du vil opdage
hvis du prøver at regne efter.
gooby.dk kan da ikke copyright'e den da den er ældre end dem.
chalkier's julebilled har ligget på www.sovjet.dk så længe at jeg husker.
Det er jo en joke, og se det som sådan.
Det har da ikke været min mening at såre nogen.
Den er da bare fra mig, trukket frem af støvet.
Citat
Den der tager, alvor for alvor og sjov for sjov.
Har forstået begge dele lige dårligt !
skrevet af..... ups det har jeg glemt !

God Jul Fra mig
Ps. hvad kom først. julemanden eller julen

Kommentar
Fra : maya123

Dato : 20-12-03 04:35

Kære natmaden
Ja, jeg grinede altså, fordi det er en sjov lille historie og jeg må indrømme, at den godt kunne være på min hjemmeside. Jeg har også set den før, men husker ikke hvor, desværre.
Det er også lidt sjovt det hele, for vi har lige haft den tråd om ophavsret, må indrømme at det indlæg du har på http://www.kandu.dk/dk/tip/6003 godt kan udlægges, som om det var dig, natmaden, der selv havde skrevet det.
Jeg ville nok bare underskrive det med: Kilde: ukendt, men fundet på nettet, ønsker oplysninger om kilde. Noget i den retning.
Sjov er den, ihvertfald og vi er efter min mening dælme forpligtet til at give sjove og pudsige ting videre til vores medmennesker, humor er vejen til et bedre liv og jeg kan ikke leve uden......
Rigtig god dag til alle og tak til natmaden.....vil så gerne finde ud af, hvad der er af pålæg på den natmad.....dyrlægens....rejer....spegepølse...maya tænker...
MVH maya

Godkendelse af svar
Fra : granslam

Dato : 20-12-03 05:44

Tak for svaret natmaden.

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 20-12-03 06:03

Takker igen.
Maya -> tanker er toldfrie, og uden ophavsret (tror jeg)
Natmad er natmad, når natmad er danskmad
Hej med jer og hav et godt nytår.(det da ik' brændt af e'nu vel).
Mvh. Natmaden.