/ Forside/ Teknologi / Internet / Browser / Spørgsmål
10  webnoob 2075
Henter ikke alle objekter!
Fra : Olle_hansen
Vist : 490 gange
50 point
Dato : 19-12-03 16:00

Hey, når jeg surfer på nettet, er jeg tit ude for, at internet explorer ikke henter alle billederne.. Den viser et hvidt billede med et rødt kryds... Jeg har en 1024/512 kb/sek internet-forbindelse... Hvad kan problemet være, og hvordan kan jeg løse det...?

Kommentar
Fra : arlet

Dato : 19-12-03 16:03

Prøv at tøm din temp og cookies osv. så plejer det at hjælpe

Kommentar
Fra : jmsgruppen

Dato : 19-12-03 16:03

Kan være to ting. Selve hjemmesiden, er fejlbehæftet, så ingen ka se billederne overhovedet.
Hvis du har et securiti system, (eks. Norton Internet Securiti) kan det være dette. Hvis du har dette, er det spørgsmål om konfigurering.

MVH
JMS

Kommentar
Fra : Olle_hansen

Dato : 19-12-03 16:09

Tror ikke det har noget med det at gøre, jms... Jeg kan sagtens få billederne vist, ved at højre-klikke, og derefter "vis billede"... Ingen problemer der, men den starter bare ikke med at hente dem ordentligt...

Kommentar
Fra : jmsgruppen

Dato : 19-12-03 16:13

Hvilke version har du af explorer? Sidste ver. kan du hente her:
http://www.microsoft.com/windows/ie_intl/da/
Klik på hent NU.

MVH
JMS

Kommentar
Fra : Olle_hansen

Dato : 19-12-03 16:18

Ja, ja... Har da den nyeste...

Kommentar
Fra : jmsgruppen

Dato : 19-12-03 16:22

sig:
funktioner<internetinstillinger<sikkerhed , her kan det afhænge af dine indstillinger.
sig:
funktioner<internetinstillinger<avanceret , her kan du ændre opsætning, over hvad du ønsker at hente.

MVH
JMS

Kommentar
Fra : Olle_hansen

Dato : 19-12-03 16:24

Det er sgu' meget muligt, men hvad er det, der gør, at billederne ikke hentes? Der er jo halvtreds forskellige muligheder under hver fane...

Kommentar
Fra : jmsgruppen

Dato : 19-12-03 16:42

Se det kunne jeg bruge mange linier til at forklare.
Prøv at anvende hjælpefunktionen i explorer, hvis du vil lære lidt mere, at bare surfe rundt

Held og lykke
MVH
JMS

Kommentar
Fra : Olle_hansen

Dato : 19-12-03 17:14

Nice job jms, not... Nå, skidt...

Accepteret svar
Fra : emesen

Modtaget 60 point
Dato : 19-12-03 17:34

Har du et link, så man lige kunne prøve at se det du ikke kan hente.
Emesen.
Dette er fra hjælp i IE5 med søgeord >billeder:
>Sådan slås grafik fra, så alle Websider vises hurtigere
Klik på Internetindstillinger i menuen Funktioner i Internet Explorer.
Klik på fanen Avanceret.
Fjern markeringen i et eller flere af afkrydsningsfelterne Vis billeder, Afspil animationer, Afspil videoer eller Afspil lyde under Multimedier.
Tip!
Hvis markeringen fjernes fra afkrydsningsfeltet Vis billeder eller Afspil videoer, kan du stadig få vist et billede eller en animation på en Webside ved at højreklikke på ikonet for billedet eller animationen og derefter klikke på Vis billede. <

Godkendelse af svar
Fra : Olle_hansen

Dato : 19-12-03 17:52

Gjorde som du sade, kiggede de markede ting igennem og fik fikset det... Tak for hjælpen...