/ Forside/ Interesser / Fritid / Foto / Spørgsmål
10  Nordsted1 2955
Program med Billedinfo
Fra : thes
Vist : 444 gange
200 point
Dato : 19-12-03 12:04

jeg søger et program hvor man kan se info om de foto man har fra nettet,
håber der er en der kender et

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 19-12-03 12:06

Den må du lige uddybe !!

Kommentar
Fra : srhansen

Dato : 19-12-03 12:09

Hej thes

Jeg er bange for vi behøver lidt flere oplysninger her

Til billedsøgning generelt er http://www.google.dk/imghp?tab=wi&q=&ie=UTF-8&oe=UTF-8&hl=da&meta=

fortrintlig.

mvh srhansen

Kommentar
Fra : thes

Dato : 19-12-03 12:13

ja jeg har selv været på jagt, efter et program,,, der viser FILE INFO om ET foto, lige som i xp, kan men se en hel del foto info, men ikke på alle foto,, eller ikke på dem jeg har fra nettet Det er det jeg søger

Accepteret svar
Fra : technet

Modtaget 210 point
Dato : 19-12-03 12:32

det du søger er sikkert det der hedder EXIFRead
og den kan du hente her
http://www.webattack.com/freeware/gmm/fwdigi.html

men der skal jo også være de oplysninger i selve billedet ligsom man laver tags i mp3 filer

Kommentar
Fra : jmsgruppen

Dato : 19-12-03 12:33

Hvis det er almindelig file info om foto på internettet, højrerklikker du bare på foto, og siger egenskaber.
Hvis det er dette du mener

MVH
JMS

Kommentar
Fra : thes

Dato : 19-12-03 12:43

jeg vil bare kunne se hvor billedet er downloade eller info om Copyright m.m, hvis man kan det eller ?

Kommentar
Fra : jmsgruppen

Dato : 19-12-03 12:53

De eneste oplysninger du kan se om et foto på en hjemmeside, er de info dem som har laver siden, har lagt der. Det kan du se, som jeg skriver ved at højreklikke, sig egenskaber.
M.h.t. copyright, er dette jo et helt andet spørgsmål. Emnet har ofte været behandlet her.
Prøv at søge på copyright, her på kandu, og se alle svarene.

MVH
JMS

Godkendelse af svar
Fra : thes

Dato : 29-12-03 23:34

Tak for svaret technet.