/ Forside/ Interesser / Familie & Relationer / Sexualitet / Spørgsmål
10  piaskov 789
pigesex
Fra : muddie1
Vist : 2135 gange
100 point
Dato : 19-12-03 11:58

Jeg er en "pige" på 46 år der er lykkelig gift, men som så mange andre har jeg fanteseret om pigesex i mange år, det er ikke noget at jeg kan tale med min mand om, så jeg ved faktisk ikke hvad jeg skal gøre, er der nogle der har et sted jeg kan henvende mig jeg kommer fra det nordlige Danmark

Kommentar
Fra : pipzi

Dato : 19-12-03 12:11

Det eneste sted jeg lige kender, er landsforeningen for Bøsser og Lesbiske. Der kan man sagtens ringe og tale med dem og få en snak om sine fantasier.

Ellers er der ikke andet for, end at søge nogle som har samme fantasier. Eller som har erfaringer.

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 19-12-03 12:54

Har du prøvet at tale med din mand om det?
Ved du noget om hans fantasier?
Måske bliver du overrasket.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 19-12-03 14:13

Torsdag var det tidligere pigedag på PAN Gay Club : Knabrostræde 3 DK-1210 Copenhagen K, Phone 3311 3784 Fax 3311 1950 Du kan kontakte dem og spørge om det stadig er tilfældet : http://www.pan-cph.dk/

Nu ved jeg ikke hvor du bor, men kig på dette : http://dk.dir.yahoo.com/Samfund/Kulturer_og_grupper/Boesser__lesbiske_og_biseksuelle/Underholdning__barer_og_klubber/

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Uffe29

Dato : 19-12-03 15:56

Hvorfor er det lige at jeg aldrig finder en kvinde som har så stor en lyst at hun hopper ud i det

Skift manden ud

Kommentar
Fra : l_overgaard

Dato : 19-12-03 16:50

Hej Muddie1.

Indrømmet, jeg vil give Uffe29 ret. Hvorfor render man ikke ind i sådan en pige som dig? Alle mænd drømmer netop om det du her fortæller.

2 bisexuelle kvinder på samme tid i samme seng?
Det tænder 99,99% af alle heterosexuelle mænd at se 2 kvinder hygge sig sammen.
(altså alle dem som ikke har oplevet det)

Som en kommentar til Teil, så ville jeg også tale med din mand om det. Måske har han også en fantasi eller en drøm?
Spis en god middag og drik lidt vin til (for at løsne hæmningerne)
Tal om jeres sexliv (positivt) og fortæl evt. om dine lyster.
(han tænder helt sikkert på din tanke)

Inden at du går igang, skal du klarlægge for dig selv, om han måske svarer dig med, at han måske også kunne tænke sig at være sammen med en anden mand?
-Og hvordan vil du "takle den?"
Den reaktion kan du fører over på dig selv, om hvordan han vil reagerer!

Efter samtalen kan I jo begge glæde jer over at have åbnet jer, og så ellers lave en lille leg, som jeg andetsteds læste om et andet par havde praktiseret.

Det gik ud på, at de planlagde en tur en aften i byen.
De gik ud, og konen fik lov til at udvælge en kvinde som hun kunne have lyst til at elske med. Manden skulle godkende det. I nogle tilfælde blev de afvist, men somregel var kvinden intresseret i en trekant med pigesex.
Andre gange var det manden der valgte kvinden, som hun så skulle godkende.
Det gik der sport i, så vidt jeg kunne regne ud.

Men hvis du sætter dig selv i samme sted, at din mand er bi-sexuel, så kunne I jo bytte roller.

Hvad jeg har erfaret med årene (vi 2 er ca. jævnaldrende) så er det også enhver kvindes drøm at få 2 mænd samtidig. Det har du jo så evt. mulighed for her?
Afhængig af om din mand er bi-sexuel, så kunne du jo strippe for dem, som indledning, og kommenderer rundt med dem som du vil.
Du kunne jo starte lidt blidt og få dem til at røre ved hinanden (onanere)
Og forestil dig så hvad alt dette kan udvikle sig til?

Så mit foreslag.... tal med din mand og få din drøm og få den oplevelse du altid har drømt om og elv den ud i livet.
Min egen kone har jeg drøftet det med da hun engang spurgte mig om hvad der tændte mig: -2 bisexuelle piger på samme tid.

Desværre så havde hun prøvet med en anden pige tidligere, men det tændte hende ikke, så den oplevelse har jeg åbenbart tilgode.

PØJ-PØJ.

Lars

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 19-12-03 17:05

Jeg er 0.01%. Pigesex Bvadr...

Jeg repekterer folk har divergerende seksualitet. Men pigesex tænder mig altså af

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Uffe29

Dato : 19-12-03 17:41

Stort bifald til overgaard....
Hvis det var mig ville jeg dog ikke fortælle det af bare frygt for det modsatte (med ham og en andn mand)

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 20-12-03 13:29

Hvad med en swingerklub

Kommentar
Fra : pulser

Dato : 23-12-03 20:23

Hej alle! Jeg tænder vildt på pigesex. Hvis der er nogle dejlige piger, må de gerne kontakte mig her. De skal være rimelig slanke, og se rimelige ud. Hvis ovenstående er opfyldt kan jeg love at jeg vil give dem "fransk" uden beregning.
Dejlige piger(over 18)/kvinder og damer kom med et indlæg- og jeg vil herefter kontakte jer hvis i måtte ønske det.

Hilsen pulser

Kommentar
Fra : Uffe29

Dato : 23-12-03 22:23

jeg vil også være med

Kommentar
Fra : dma

Dato : 24-12-03 10:34

Prøv at kigge ind på scor.dk der er mange piger der har det lige som dig - få en chat med dem og se om I kan løse problemet sammen

Accepteret svar
Fra : pulser

Modtaget 100 point
Dato : 26-12-03 15:25

Jeg mener ikke at det er nødvendigt at kontakte scor.dk for at kunne give fransk sex til smukke slanke kvinder. Hvis de tør kan de skrive deres ønske på denne portal.

vh. Pulser

Godkendelse af svar
Fra : muddie1

Dato : 04-01-04 13:40

Tak for svaret pulser.

Kommentar
Fra : zilla29

Dato : 07-01-09 23:58

hey
jeg vil så sige prøv at snakke med din mand om det
som andre skriver måske tænder han på det for vildt og måske er det en af de fantasier han går med og ikke tør sige det til dig
så prøv prøv der er intet andet for !!!!!!

jeg er så en af de piger der ikke holder det hemmeligt jeg er bisexuel
og har så det problem at ingen piger vil være sammen med mig da jeg har krav jeg har været sammen med den samme mand i 11 år nu og han kræver selvfølgelig hvis jeg skal være sammen med en pige skal han kigge på og være med hvis han har lyst så der er ikke mange piger der springer til

nogen der har ideer til dette hvor jeg kan finde en pige til det for jeg har pågivet lidt det er meget længe siden jeg har været sammen med en pige men ønsker det gerne igen

hilsen zilla29

på forhånd tak

Kommentar
Fra : pulser

Dato : 08-01-09 11:09

Hej muddie1, Hvis du aldrig har prøvet pigesex før og er i tvivl om du tænder på det i virkeligheden, bør du kontakte en massageklinik. Nogle af pigerne på massageklinikkerne tilbyder også sex til piger.
Alt du skal gøre er at finde en massageklinik i det område der passer dig bedst ,og så ringe til den- nogle af klinikkerne(vel de fleste) kan du også maile til. Ulempen ved en massageklinik er at du skal betale for det. Fordelen er at det er uforpligtende sex.
Du kan besøge hjemmesiden: www.massagelisten.dk God fornøjelse!