/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Forbudt adgang
Fra : clou
Vist : 399 gange
100 point
Dato : 19-12-03 10:34

Hej derude!

Så håber jeg endnu engang på hjælp!

En af mine foretrukne hjemmesider "gullie.dk" - når jeg vil besøge webstedet står der Forbidden permission, det begyndte i går, hvad kan der være galt.

Hvis der er nogle der kan finde hendes e-mailadresse vil jeg blive glad, så kan jeg evt. selv skrive til hende og spørge.

Jeg siger på forhånd tak for hjælpen og ønsker Jer en rigtig Glædelig Jul samt et Godt Nytår, samtidig vil jeg gerne sige tak for hjælpene i det forgangne år.

Clou

Accepteret svar
Fra : jmsgruppen

Modtaget 110 point
Dato : 19-12-03 11:24

Jeg kan heller ikke finde www.gullie.dk
Hjemmesiden er NEDE, eller slettet. Man kan ikke komme ind på siden. Siden eksisterer stadig hos Hostmaster, men der er ikke angivet en e mail. Jeg har også søgt efter e mail, tilknyttet www.gullie.dk, men forgæves.
Bedste råd, vent, måske er man ved at omlægge siden, eller hvad ved jeg.
god
godt
MVH
JMS

Kommentar
Fra : Toupie

Dato : 19-12-03 11:25

Hej Clou

Jeg kan heller ikke komme ind på nævnte side, så det er vist ikke hos dig der er noget galt.

// Toupie

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 19-12-03 11:31

siden mangler index.html , eller ligende.
Har selv prøvet at lave den fejl.
det blir nok snart opdaget af ejeren.
Tålmodighed,, og god jul
Natmaden.

Kommentar
Fra : Agent2002

Dato : 19-12-03 11:38

Hejsa

Prøve at kontakte din internetudbyder og hør om de måske har spæret for port 80. Der har været en del virustrafik der.

Godkendelse af svar
Fra : clou

Dato : 19-12-03 12:03

Tak for svaret jmsgruppen.

Kommentar
Fra : jmsgruppen

Dato : 19-12-03 12:15

Det var så lidt, selv tak.
God
godt [mytår]
MVH
JMS
nb. jeg kan nu ikke læse flere kommentarer her.

Kommentar
Fra : moest

Dato : 19-12-03 12:19

Jeg får det samme. Det kunne godt tyde på at siden ikke ligger hos udbyderen eller at man er ved at skifte udbyder

har du prøvet at sende til "de gængse" adresser:
info@gullie.dk
webmaster@gullie.dk
gullie@gullie.dk

Glædelig jul

Kommentar
Fra : clou

Dato : 02-01-04 16:30

HJÆLP - jeg kan stadigvæk ikke komme ind på www.gullie.dk og stadig ikke finde en emailadresse jeg kan skrive til for at spørge.

Er det "kun" mig der stadigvæk ikke kan komme ind?

Godt Nytår til Jer alle fra

Clou