/ Forside/ Teknologi / Internet / Browser / Spørgsmål
10  webnoob 2075
Ikke maximeret vindue
Fra : nhuttel
Vist : 499 gange
100 point
Dato : 28-04-01 20:59

Hej

Når jeg klikker på et link som åbner et nyt vindue så åbnes det ikke maximeret - det mangler lige den sidste centimeter i bunden.

Hvordan ændrer jeg det?

nhuttel

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 28-04-01 22:19

Sat, 28 Apr 2001 18:59:18 GMT, skrev "nhuttel"
<nhuttel.news@kandu.dk>:

>Når jeg klikker på et link som åbner et nyt vindue så
>åbnes det ikke maximeret - det mangler lige den
>sidste centimeter i bunden.

Med hvilken browser?

Med IE, så skal du trække i hjørnerne til det fylder det du ønsker.
Så huskes det som normalvindue og vil altid åbne i den størrelse
(indtil du kommer en på side, som selv vil bestemme størrelsen på dit
vindue, så er det bare at trække igen).

Undlad at brug maximer.

med venlig hilsen
Knud
--
http://smedeparken.mobilixnet.dk - opdateret 24. marts 2001.
Bruger din udgave af Outlook Express Sv: i svar?
Så ser en stor del af gruppens brugere ikke dit svar.
Rettelse kan hentes på http://home.chello.no/bmork/oefix.exe

Kommentar
Fra : nhuttel

Dato : 03-05-01 16:31

Hej

Tak for hjælpen men ingen af de indkomne forslag syntes at virke

Jeg kører med ME og Explorer 5.5

nhuttel

Accepteret svar
Fra : jdjespersen

Modtaget 100 point
Dato : 03-06-01 23:21

Prøv at køre regedit og slet disse nøgler i din registry:

HKEY_CURRENT_USER\Software\Microsoft\internetexplorer\Desktop\Explorer\desktop\oldWork
Areas\OldWorkAreaRects

HKEY_CURRENT_USER\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main\window_placement

..og genstart computeren.

/jeppe

ps. Er du ikke bekendt med registry, så send mig en mail på jdj@jdj.dk

Kommentar
Fra : janus141

Dato : 17-06-01 13:15

Jeg plejer bare at dobbeltklikke på "den blå bar" øverst i Explorervinduet. Hvis jeg så lukker det vindue, og åbner et nyt, er det maksimeret. Altså husker Internet Explorer den sidste indstilling.

Vh Janus

Kommentar
Fra : prinsen

Dato : 08-04-04 18:42

har lige haft samme problem
takker jdjespersen for svaret
m.v.h. prinsen