/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Kandu.dk / Spørgsmål
10  arne.jako.. 6470
Hvad sker der her på Kandu??????
Fra : viskinge
Vist : 450 gange
50 point
Dato : 18-12-03 09:09

Nu har jeg også prøvet at skrive indlæg til et spørgsmål, det ryger igennem, og det hele ser rigtigt ud. Når man så 2 timer senere kigger ind igen, er mit indlæg væk!!!!!!
Jeg kan forstå, at jeg ikke er den eneste der er stødt, på dette problem.
Hvad er der galt???????

MVH

Kommentar
Fra : viskinge

Dato : 18-12-03 09:13

Jeg glemte lige at nævne, at min kommentar ikke var sendt om natten.

MVH

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 18-12-03 09:15

Øhh!! for mange sneøl måske
Frida.

Kommentar
Fra : ellebye

Dato : 18-12-03 10:07

>viskinge

Jeg tror vi alle har været ude for det samme som dig, jeg har.
Jeg tror heller ikke nogen af os kan svare på fænomenet andre end KANDU, hvis de i det hele taget kan.
Det er r.. irriterende men en gang imellem må man lige tælle til hunderede for lige at køle ned igen.

Ellebye men som bekendt kan alt ske i denne tid.

Kommentar
Fra : als

Dato : 18-12-03 10:11
Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 18-12-03 10:27

Fridaflip sneøl gir en lille pibe gir <-- den smily du brugte
Og så, så tidligt, frida. <--- løftet pegefinger
viskinge, jeg tror at frida er i en tilstand, hvor hun ikke ser at vi græder.

Øv ! jeg kan ikke stave til smeyli. det nok kandu der forvasker min tekst.
men der kører da et del om emnet lige nu, det er pi... iriterende.
at skrive tjecke og tro at det er der , for så senere at opdage
at det ikke er der.
jeg lod mærke til i nat, at det inlæg man havde lavet var der,
men når man så gik til 25 seneste , var der 0 indlæg der hvor man lige havde lavet et,
når man så kikkede i indlæget var det der. hmmm
Tænker at det er en ledetråd...
Citat
Det sværeste er at fotstå !

Hav en god dag !
Natmaden (der er blevet lidt slatten)

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 18-12-03 10:35

min ordbog er gået ned,(sad ellers lige i fingerne)
men als nu det osse om dagen, at det sker.
man ved føest hvor slemt det er når man har forklaret en masse , brugt tid,
tror det er det ultimative svar, kikker forbi igen, og opdager at, ens inlæg mangler
SURT SHOW,,,, MEGET SURT SHOW

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 18-12-03 10:46

Det er nisser... jule nisser
-- jeg tror vi alle har prøvet pizt væk var det hele --
Nu skal jeg til at lave noget...
Søren

Kommentar
Fra : maya123

Dato : 18-12-03 14:30

natmaden ----------> kan du så komme i seng.......
Til viskinge...ja det har jeg også prøvet, men heldigvis kun en enkelt gang.
Det jeg undre mig lidt over er langsomheden, selvom der ikke er så mange online.
Ellers er jeg stort set glad for kandu.dk og ikke mindst alle dem som har hjulpet mig med alle mine "problemer", tak for det.
MVH maya123

Kommentar
Fra : Rellom

Dato : 18-12-03 14:37

Hej viskinge

Jeg har været ude for, at et indlæg ikke kunne sendes, hvorfor jeg
måtte kopiere det ind og sende det igen.

Men jeg har aldrig oplevet, at et af mine indlæg blev postet korrekt
for så et par timer efter pludselig at være forsvundet.

Det problem har jeg i det hele taget aldrig hørt om før.
Er du sikker på, at de på den måde forsvundne indlæg er gået
igennem i første omgang?

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 18-12-03 15:09

jeg har prøvet det et par gange, men om natten,skrev og sendte kommentaren og kunne så læse den på siden bagefter,men når jeg så kom ind
på samme tråd igen samme dag(om dagen),så var mine indlæg ikke at finde.
Manse9933

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 19-12-03 06:25

I nat forsvandt der to indlæg for mig, skrivet ca.3:00,
de var der stadig 3:40, men var væk 4:10.
I dag havde jeg heldigvis kopieret dem til notepad, inklusiv link til siden, for nemmere
at kunne finde tilbage. Besværligt
Maya123 ja-ja jeg har nået det Det var ren koma

Som de skriver i bladenes læser-spalter.
'Håber mit indlæg kommer med i denne uge'

Mvh. Natmaden.

Accepteret svar
Fra : natmaden

Modtaget 50 point
Dato : 19-12-03 07:30

7:25 mit ene indlæg er nu væk igen igen.
NU DET IKKE SJOVT
DET UBRUGELIGT
ØV ØV ØV og ØV

Kommentar
Fra : viskinge

Dato : 19-12-03 07:44

Til Rellom.
Ja, indlægene er gået rigtigt igennem. Jeg kan gå ind på en anden web side, gå tilbage til Kandu, og se mit indlæg.
Hvis jeg prøver et par timer efter, er indlæget væk.
Det ser heller ikke ud til at jeg er ene, om problemet.
Har skrevet til Kandu, og gjort opmærksom på problemet (hvis det er gået igennem).

MVH

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 19-12-03 09:23

viskinge --> Det er nisser
Nå spøg til side, mon de er ved at omlægge til en ny server, laver back-up på de angivne tidspunkter... og så bare lige har glemt at meddele, at der kan forekomme drifts forstyrrelser?
Julehygge...
Søren

Godkendelse af svar
Fra : viskinge

Dato : 30-12-03 16:52

Tak for svaret natmaden.