/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Kandu.dk / Spørgsmål
10  arne.jako.. 6470
Til Natmaden
Fra : s_ild
Vist : 463 gange
200 point
Dato : 18-12-03 06:23

Hej Natmaden dit tips om natten på kandu er rigtigt, inviter dig til http://www.kandu.dk/dk/spg/28310
Ja andre er da osse velkommen.

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 18-12-03 06:26
Accepteret svar
Fra : natmaden

Modtaget 210 point
Dato : 18-12-03 06:48

Øh tak S_ild
Manse9933 og S_ild
Menuer i højre side er der jo nok af, men en lille info/driftstatus-linie/knap
havde da hjulpet, specielt i nat har jeg brugt/spildt meget tid.
ØV !
Der har i snit her til morgen kun været ca. 50 online,
det skulle vel ikke få det til at kå i baglås.
Det da klart man kan spørge, men det ville jo fylde godt i kandu's
mailbox.
Nemmere med en lille info/driftstatus-linie/knap.
Mvh. og god jul natmaden.
PS. Håber ikke jeg skal skrive dette om.

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 18-12-03 06:54

Det kunne du have ret i(drift status)men nogle tråde kan man godt komme ind på og ingen problemer med tabte indlæg,så det kommer åbenbart an på hvor på kandu
de er igang med at opdatere/redigere.
Manse9933

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 18-12-03 07:08

nemlig oplevede også i nat at det kun var tips der manglede,
der skal da ikke meget til af info. og så kan man jo holde sig væk i den periode
, hvilket der vel også kan give serveren lidt ekstra arbejdsro.
Natmaden.

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 18-12-03 07:35

ja,en mail "men at work"der og der,jeg har tit natte vakt og nogle gange ikke en skid at lave,så er det rart at kunne gå ind og lege på kandu
Manse9933

Kommentar
Fra : s_ild

Dato : 18-12-03 07:55

ja natten er vores egen
men osse kandu's egen
jeres to tips kunne stå i en linie foroveren og så ville det hjælpe til at tager en pause.

Godkendelse af svar
Fra : s_ild

Dato : 18-12-03 11:40

Tak for svaret natmad
Det ville være en god ide med noget info på siden
det jo ikke sjovt at manse9933 er væk fra indlægget
det blir åbenbart værre og værre nu er her kun dit indlæg ????
Slut

Kommentar
Fra : s_ild

Dato : 18-12-03 11:44

Tror at jeg misforstod noget da jeg aksepteret svaret, manse også tak til dig

Hilsen S_ild