/ Forside/ Teknologi / Hardware / Grafikkort / Spørgsmål
10  transor 1240
Problemer mewd Asus 9600XT
Fra : Hakz
Vist : 210 gange
8 point
Dato : 17-12-03 17:32

Har lige købt et Asus 9600XT, men jeg kan ikke få det til at virke. Det virker fint (sådan da) i XP, men fryser når jeg kører spil.

Programmet SmartDoctor der følger med kortet skriver følgende: AGP's voltage is out of safe bound. Motherboard doen't supply reliable 3.3 voltage.

Men efter hvad jeg kan læse mig til skal kortet kun bruge 1.5v (AGPX4). Så hvad er problemet?

Jeg har installeret nyeste Direct X, motherboard drivere, flashet biosen osv. Ved ikke hvad jeg nu skal gøre.

Mit motherboard er et MSI, VIA KT266 Chipset baseret - K7T266 Pro.

Kommentar
Fra : kulle25

Dato : 10-01-04 23:29

Er du sikker på at motherboad kan køre AGP x8