/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
ANS FYLDER 40%
Fra : jmsgruppen
Vist : 267 gange
40 point
Dato : 17-12-03 16:26

Har lige konstateret, at ans fylder 40% af seneste 25. Herunder tillægs spørgsmål, udledt af den berømte flagstang.
Heri inkluderet dette spørgsmål.
GAD VIDE OM DETTE IKKE ER REKORD
Derfor ans, er der 40 point til dig her, for din indsats. Godt gået. Respekterer din opfattelse af ærlighed.
Når du har fået lidt dask, forståes.
MVH
JMS

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 17-12-03 16:35

Sidder og overvejer om jeg sku' smide en flok flag efter "stængerne", og så fylde 100%

Kommentar
Fra : jmsgruppen

Dato : 17-12-03 16:36

clan
*LLLOOOLLL*

JMS

Kommentar
Fra : ellebye

Dato : 17-12-03 16:38

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 17-12-03 16:43

Nå men nu vil jeg dingle ud og snuppe en http://www.tuborg.dk/kampagner/j-dag/konkurrence/index.html

Kommentar
Fra : jmsgruppen

Dato : 17-12-03 16:45

clan
Vi har lige gang i tilsvarende her i huset
SKÅL

JMS

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 17-12-03 16:49

Skåååålll
Sidder med "glimmer" omkring mulen... glemte at tage det for****** sølvpapir af først

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 17-12-03 16:52

*LOL* der er sgu da fordi du er senil CLAN

Frida

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 17-12-03 16:54

Så, så, så Frida... ka' du nu være søøød ved den "gamle" mand
Synd I ikke bor i Grenaa... så ku' vi lave en lille "snefest"

Kommentar
Fra : jmsgruppen

Dato : 17-12-03 17:00

>>Clan
Pas lige på, min køretid til Grenå er 1,5 time
Og for et par snebajere, gør man jo lidt af hvert
jms

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 17-12-03 17:03

Du skal være velkommen - i tillæg har jeg lige fået en dunk 21 års fra Semco
Lillemor er til besssstyrelsesmøde
Fik du forresten min opskrift på Julekalllekun?

Kommentar
Fra : jmsgruppen

Dato : 17-12-03 17:07

21 ÅRS
Ummmmhhmmm jeg er whiskey elsker...
Jep fik din opskrift, mensns blevss ik hik færdgss medsss rettenssss. *LOL*
jms

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 17-12-03 17:09

Skidt med det... kør en pipper ned under vejs. Jeg har tilsætningsstoffet BOWMORE Islay Single Malt Scotch Whisky (21 år på bagen påstår de).
Islay... øhhh! Islag... må hellere salte stuegulvet først
Islay = The inner Hebridean Isle of Islay

Kommentar
Fra : jmsgruppen

Dato : 17-12-03 17:13

Ok, vi salter sgu lige gulvene, måske en god løsning, her til kommende højtider
*LLOLL*
JMS

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 17-12-03 17:15

Apropos Whisky... så ved jeg godt at denne er imod al' Whisky politik, men du bør prøve den engang.
Crown Royal (Blended Canadian Whisky fra Joseph & Seegram & Sons Ltd.
Med fare for liv og lemmer i Whisky kredse... så er det en af de bedste jeg har smagt - som en kvinde... blød og rund med en dejlig eftersmag.
Søren

Kommentar
Fra : jmsgruppen

Dato : 17-12-03 17:21

Kender ikke lige dette mærke, men har en anden sjov detalje:
Royal Salute, stenflaske, rigtig god whisky. Venner og bekendte smisker og smasker,siger man godt kan smage kvalivaren... Tænkte, nu er det sgu nok... Fandt en billig flaske i Brugsen Schotsman Ligth, blended... Hældte den over i stenkrukken, og venner smiskede videre, de kunne sgu ikke smage forskel.. (forøvrigt også en god og billig whisky den jeg har nævnt)

JMS
nb. nu får jeg sgu tæsk af alle.... Godt mine venner ikke er på kandu...

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 17-12-03 17:26

Skal der være fest så la' der være fest Jeg kommer sgu osse og jeg har 2 liter Jack Daniels, hvis der er interesse for denne ædle drik Ummm

Frida.

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 17-12-03 17:27

Ja uha... så'n sidde og spille UHMMM! Til en Netto / Fakta flaske
Kender i øvrigt godt den omtalte (gode) Whisky... den er os' go'
Har rejst en del (og gør det stadig), så jeg har et "godt" skab, men KUN for dem, som sætter pris på det. Ellers får de samme behandling som dine venner... selv om de gode er næsten lige så billige på udførsel (så'n da).

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 17-12-03 17:30

Hmm!! Det skab vil jeg da gerne bevogte

Frida.

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 17-12-03 17:31

Tjaahhh! Det med en fest har været oppe og vende før... og med hånden på hjertet - Det ku' sgu' være rigtigt hyggeligt! Æde drikke feste sove (eller hwa' nu) og så forfra igen, igen, igen for nu at benytte et Duracell udtryk

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 17-12-03 17:32

Fakta whisky

Kommentar
Fra : jmsgruppen

Dato : 17-12-03 17:33

<<clan
Stenflasker er også importeret her i huset (egen lyssky import)
Det med skabet har jeg realiseret. Jeg har skabet, men hvorfor Fan... er den altid tom??????

JMS

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 17-12-03 17:34

I skal sgu' være velkommen, men min (ups.. vores) stue er kun på 36 m2.

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 17-12-03 17:37

Jeg er ikke så stor og kan endda gøre mig meget mindre hvis det er påkrævet

Frida

Kommentar
Fra : jmsgruppen

Dato : 17-12-03 17:37

Kunne forøvrigt være sjov, med en kandu fest
Se bavianerne bag tasterne
JMS

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 17-12-03 17:42

Og man kan altså godt sove to i en enkeltseng

Frida.

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 17-12-03 17:44

Tjahhh! Der ville nok opstå en del overraskelser
Man/vi kunne jo i det nye år lave tiltag til et weekend ophold (her på fastlandet), og så se hvor stor interesse der var. Senere kunne man så afholde en på Isla el Diablo for dem tættest på svenskerne

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 17-12-03 17:45

Frida... nu begynder du at lyde fristende Min bedre ½-del er HELT sikkert uenig

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 17-12-03 17:48

Det var nu ikke lige dig jeg ville sove sammen med CLAN

Kommentar
Fra : jmsgruppen

Dato : 17-12-03 17:50

<<clan
God ide, lad os tage dette op...

Frida.. Ved godt, at du kun sover sammen med Frida øhh, hedder din mand frida eller var det din hund..
JMS

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 17-12-03 17:53

Min mand naahh det hedder han ikke

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 17-12-03 18:11

CLAN er du ude og spørge konen om lov

Frida.

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 17-12-03 18:21

*LOL * Nææhhh! Datteren skulle liiige låne min puter til at skrive til en af veninderne, som er på ferie i Australien.
Firda... regnede nu heller ik' med at få dig med under dynen - sik'en ballalla der ku' blive - men fristelsen til at skrive det var for overvældende

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 17-12-03 18:24

Hmm!! Nu er jeg så pludselig blevet til Firda Har du det godt CLAN??

Frida.

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 17-12-03 18:29

Nåh nej Frida... men der bliver sikkert 4 af dig, inden jeg er færdig med kassen ude på terrassen
Nå, så galt går det nu nok ikke

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 17-12-03 18:34

Ja altså jeg synes ikke rigtigt at det kører for dig du sidder med glimmer i hele ansigtet - sølvpapir i munden - og fan... om ikke du har inviteret Frida en tur under dynen Uha pas nu på A - bomben ik'??

Frida.

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 17-12-03 18:36

Ja nu mangler vi bare at klaphatten falder ned og lukker af for udsynet, og jeg så ringer til elværket og brokker mig af h****** til over de har taget strømmen

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 17-12-03 18:41

JMS -> Vi tager den der med en fed fest op efter Nytåret, der sker jo ikke en meter, hvis ingen tager kampen op
Sttaaakkkeeels ans...

Kommentar
Fra : jmsgruppen

Dato : 17-12-03 18:42

<<Clan
>>FIRDA el. Frida
***LLLOOLL*
Clan og Frida under samme dyne, med fridas hund, alle med sølvpapir i munden, klaphat på hovedet, og...
*GGGG*
JMS
For FA.... da.. *LOL*

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 17-12-03 18:43

... hun finder aldrig herned
-- efterhånden noget af en "streng" vi har fået kreeret --

Kommentar
Fra : jmsgruppen

Dato : 17-12-03 18:46

<<clan
Ja den er lidt lang, og Ans, som den var tiltænkt, har endnu ikke haft en eneste indlæg
JMS

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 17-12-03 18:46

CLAN for hel.... er du pisse fuld

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 17-12-03 18:47

*LOL* jeg troede det var mig der aldrig fandt til Djursland

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 17-12-03 18:48

Måske er det mig der er fuld

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 17-12-03 18:49

Heyyy! Jeg har også to hunde (Thor & Freja), hunde og hunde... gravhunde og de er begge nysgerrige af h****** til, så de smutter med garanti også med.
Frida... er du nu sikker på at en enkeltseng er stor nok? Vi er ved at løbe ud for plads

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 17-12-03 18:50

Jepz! Jeg er STANGSTIV... det er alle de flagstænger der har inspireret mig

Accepteret svar
Fra : ans

Modtaget 40 point
Dato : 17-12-03 18:51

Tænk at der kun skulle 40% til lidt hygge. LOL

mhv ans og fortsat hygge.

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 17-12-03 18:53

Løbe ud for plads?? er du da meget tyk

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 17-12-03 18:57

Hejsa ans... und sehr welcome til ud og køre med de skøre (mig)

Frida... alt er jo relativt. Lige nu er jeg oppe på "kampvægt" 181 cm. og 95 Kg

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 17-12-03 19:00

Så nøjes vi med enkeltsengen Thor, Freje, Frida, dig og mig - Det går sgu nok, hvis vi ligger meget stille

Frida.

Kommentar
Fra : jmsgruppen

Dato : 17-12-03 19:01

<<Ans
På dette tidspunkt, fyldte du lige netop 40%
Fantastisk at et par knopper på flagstænger kan bevirke så meget
Hygge er jo dejlig, især når der er lidt humor involveret.

Tænk lige over, hvor mange anslag på diverse tastaturer, flagstangsknoppen har bevirket
MVH
JMS

Kommentar
Fra : jmsgruppen

Dato : 17-12-03 19:02

<<Clan
Er det ikke en tastefejl..........
Du mener 181 kg, og 95 cm IKKE
JMS

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 17-12-03 19:03

*LOOOL*

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 17-12-03 19:04

JMS... ak ja, de svenskere er sgu' skyld i meget

Frida... ok! Jeg ligger helt, helt mussestille og er død-kedelig

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 17-12-03 19:06

Hmm!!

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 17-12-03 19:12

Hmm, Hmm!!

Godkendelse af svar
Fra : jmsgruppen

Dato : 17-12-03 19:25

Tak for svaret ans.
Hvor blev du af???
Du plejer da altid at deltage i lidt sjov
Ok. vi tales...
MVH
JMS
jul]

Kommentar
Fra : ellebye

Dato : 17-12-03 19:28

Kommentar
Fra : ans

Dato : 17-12-03 19:29

jms
Takker. Skulle lige i et byggemarked for at se på knopper

mvh ans og hygge

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 17-12-03 19:33

JMS... pas nu på ikke at udvikle alergi

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 17-12-03 19:34

Ups det var ans der skulle passe på med alle de der knopper

Kommentar
Fra : jmsgruppen

Dato : 17-12-03 19:35

Ok, selv tak ans..
Prøver lige at komme ud af et par tråde her.. Skal være seriøs et par timer.. OG NEJ
JEG SKAL IKKE PÅ TUR MED HUNDHUND

Gud, jeg er også ved at får knopper
JMS

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 17-12-03 19:39

Så kig ind i min sexbrevkasse. Vi ordner alt - osse knopper

Frida

Kommentar
Fra : ans

Dato : 18-12-03 02:05

jms
Så er det måske slut med at være seriøs?
Har lige fået et par mails, hvor du vil slå fluebenet fra.
Det med de knopper på flagstangen har da fået gang i tastaturerne hos brugerne.
Men emesen har lovet at male knoppen på min flagstang. Jeg må selv vælge farve.

mvh ans og sov godt

Kommentar
Fra : jmsgruppen

Dato : 18-12-03 02:12

samme herfra

jms
ses måske i morgen, jeg skal sove, har fand.. arbejdet i døgndrift...

JMS
NB så i en anden tråd, at alle naboer fælder træer, er det juletræer ????