/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Ny pc. Hvad kan man så bruge den gamle t~
Fra : Svend.Skaaning
Vist : 479 gange
100 point
Dato : 17-12-03 15:28

Vi har fået en ny pc. Er der nogen forslag til, hvad vi kan gøre med det gamle husalter? Vi har tænkt på et netværk? eller bruge den til musik? Men er der nogen, der har et andet forslag? Det er en ME med 40 GB harddisk.
MVH Svend

Kommentar
Fra : jmsgruppen

Dato : 17-12-03 15:33

Behold den da.
Lav et lille privat netværk. Så er der også to af gangen, der kan hygge sig.
Skulle der opstå problemer med den nye, den skal evt. til reparation, har i en reserve.

MVH
JMS

Accepteret svar
Fra : rkl

Modtaget 110 point
Dato : 17-12-03 15:39

Du kunne jo også lave din egen lille private ftp-server/http-server. Så kan dine nærmeste venner dele filer derigennem og/eller den kan trække din hjemmeside.

Mvh Rasmus

Kommentar
Fra : PerOlof

Dato : 17-12-03 16:10

Mailserver !?

Kommentar
Fra : catbody

Dato : 17-12-03 17:12

printserver ???
Test af programmer
Få den til at bryde sammen og forsøg lettest og hurtigst at få den op at stå igen.
Altså som server eller som "forsøgs-pc"

Kommentar
Fra : Dennis85

Dato : 17-12-03 17:54

Hvis man er til det, kan man jo osse lege med Linux på den ??

Mvh Dennis

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 17-12-03 21:02

Eller send den videre med en hjælpeorganisation. Så unge studerende i bl.a.
østeuropa får et godt redskab og en mulighed for at følge med i den udvikling
der sker.

Kommentar
Fra : gangster50

Dato : 17-12-03 21:57

brug den til server....

Godkendelse af svar
Fra : Svend.Skaaning

Dato : 18-12-03 12:46

Tak for svaret rkl.
         Det var en gò ide. Tak!
mvh Svend