/ Forside/ Interesser / Fritid / Musik / Spørgsmål
10  tedd 8824
Avril Lavigne - My World??
Fra : kkz
Vist : 310 gange
20 point
Dato : 17-12-03 13:52

Hvor kan Avril Lavigne's "nye" DVD My World købes (online) ?
De eneste steder jeg selv har fundet er axelmusic.dk, men da jeg ikke har mulighed for at benytte Dankort, ville det være lækkert hvis i lige kunne smide et link til en butik hvor man kan bruge efterkrav/postopkrævning (og meget gerne et sted hvor den er på lager!).

Håber på et hurtigt og fornuftigt svar.
-KKz

Kommentar
Fra : kkz

Dato : 17-12-03 13:55

Hvis det ikke findes, og der er nogen der kender nogle butikker som næsten findes i alle byer (Bog & Ide, Føtex m.m.) der har DVD'en, vil jeg også godt have det vide.

Tak.

Kommentar
Fra : NielsPT

Dato : 17-12-03 18:06

den er vidst også her:
http://www8.cd-wow.com/detail_results.php?product_code=7921

(8.99£ - portofrit)

det med dankort: Spørg dine forældre..

mvh Niels

Accepteret svar
Fra : Angel2000

Modtaget 20 point
Dato : 18-12-03 11:56

Hey kig på der her sider http://www.dvdoo.com/dvdoo/film.asp?Command=11776 eller du kan jo altid går ind på www.google.dk og søge på Avril Lavigne - My World (DVD + CD) og så kommer der mange sider hvor du muligvis kan finde frem til hendes DVD eller CD i butikker der har den på lager eller uden at bruge dankort....

Godkendelse af svar
Fra : kkz

Dato : 18-12-03 14:14

Tak for svaret Angel2000.