/ Forside/ Interesser / Familie & Relationer / Sexualitet / Spørgsmål
10  piaskov 789
Onani
Fra : l_overgaard
Vist : 939 gange
100 point
Dato : 17-12-03 12:14

Hvor meget onanere i?

Hvor meget onanere piger i forhold til drenge?

Kommentar
Fra : skingur

Dato : 17-12-03 13:07

udsagnsord tager "r" i nutid. det hedder onanereR!

Mon ikke drenge gør det lidt oftere end piger? De kan trods alt stå op imens!!!!

Accepteret svar
Fra : CLAN

Modtaget 110 point
Dato : 17-12-03 13:12

Hvilken legemsdel bruger vi "drenge" mest, når vi onanerer??
x
ørerne... lytter efter om der kommer nogen

Kommentar
Fra : Hallob

Dato : 17-12-03 13:17

Hehehe

CLAN den var da go' og Sand!!!!

Meeeen Det er nok rigtigt det gør Drenge nu nok mest eller de er da ikke bange for at indrømme det!!!

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 17-12-03 13:42

Hvad end statestik omkring drenge/pige onani kan bruges til
Statestik er....
Hvis du står med den ene fod i isterninger, og den anden i kogende vand, ja så er temperaturen statistisk behagelig
Søren
NB: Det er også statistisk bevist, at alle alkoholikkere starter med at drikke mælk

Kommentar
Fra : Hallob

Dato : 17-12-03 13:57

Hvaaaaaa CLAN

Er der så også en statistik over hvor mange af disse tråde som du deltager for det må da også være nogle stykker så Nok Nærmere 70% eller sådan noget

Godkendelse af svar
Fra : l_overgaard

Dato : 17-12-03 14:02

Tak for svaret CLAN.

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 17-12-03 14:08

Det var da så lidt... selv om jeg ikke syntes jeg har fortjent dine points
Glædelig jul til dig l_overgaard
Søren

Hallob... Jeg har et vandkølet tastatur