/ Forside/ Interesser / Familie & Relationer / Sexualitet / Spørgsmål
10  piaskov 789
Onani mens man sover!!
Fra : Violeta
Vist : 591 gange
100 point
Dato : 17-12-03 11:34

Vil gerne høre om der er nogen der kender noget til at man onaner mens man sover. Hvor man så vågner og ikke kan huske hvad man har lavet, så få man at vide at man har onaneret. Hvad er grunden til det? Er der noget der kan give mig et svar? c",)

Kommentar
Fra : skingur

Dato : 17-12-03 11:46

tjaaeee.. du får for lidt?!

Kommentar
Fra : CocoSweet

Dato : 17-12-03 11:55

Det er ikke fordi jeg får for lidt overhoved! jeg få sex næsten hver dag og har en dejlig sexliv, men min kæreste siger at jeg onaner mens jeg sov, så om jeg skal tro på hvad han siger eller finde svar på hvorfor det sker .. det er bare underlig at man kan gøre sådan noget mens man sover og at man overhoved ikke husker noget bagefter.....

Kommentar
Fra : RasesII

Dato : 17-12-03 12:04

Det er en naturlig ting. Ved nogen er den mere udbredt end andre. Det kommer i forbindelse med, at du har haft en erotisk drøm. Dem skulle man efter sigende have hver nat.
Det er derfor drenge skal sove med hænderne over dynen
Men den der sover synder ikke

Nej der er tale om en ganske naturlig ting, at både mænd og kvinder i perioder "piller" ved sig selv når de sover. Der er intet perverst eller unormalt heri.
Det er dog ikke normalt, at man får udløsning hver gang, men som du nok ved, så oplever de fleste teenagedrenge at have våde drømme.

Om du får for lidt ved jeg ikke noget om, men mon ikke du kan svare skingur med: Mere kræver mere............

Hilsen
Lars

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 17-12-03 12:24

Ak ja, der er nogen som kommer sovende til tingene her i livet
Søren

Kommentar
Fra : skingur

Dato : 17-12-03 13:05

Kommentar
Fra : tutfis

Dato : 17-12-03 13:07

okay blev kort forvirret der: Violeta stiller spg og det virker som om at CocoSweet svare på skingur indlæg...... men okai....er træt, syg og skriver speciale sååå okai *s*

ja man kan godt lave ting om natten og så når man vågner kan man ikke huske det, men det er jo ikke kun lige de ting man evt gør jeg har da selv lavet underlige ting mens jeg sover, sms'er snakker i mobil og tja har da også pillet osv på mig selv og min daværende kæreste... det er en helt naturlig ting både for kvinder og mænd...

og ja mere KRÆVER mere...når man får så bliver man mere fikseret på at få mere end hvis man ikke får noget!

tutfis

Kommentar
Fra : skingur

Dato : 17-12-03 13:19

Det er såmænd fordi cocosweet og violeta er den samme! De staver ihvertfald ens...

Kommentar
Fra : tutfis

Dato : 17-12-03 13:34

det med at stave havde jeg langt mærke til men det er bare lidt forvirrende når den ene stille og den anden kommentere/svare på andre indlæg! hvis de er samme person...de er ikke oprettet lige efter hinanden og begge almindelige bruger!

Kommentar
Fra : skingur

Dato : 17-12-03 13:57

ja, vedkommende gør såmænd heller ikke noget galt, så længe han/hun ikke giver sig selv point. mange har flere identiteter, fordi de er bange for at blive genkendt, når de stiller de lidt mere "nærgående" og intime spørgsmål.

Kommentar
Fra : tutfis

Dato : 17-12-03 14:17

det er også okay.....og kan sagtens følge det...
bare lidt forvirrende at bruge 2forskellige profiler i samme tråd...
det kan godt være forvirrende når man sidder og læser de forskellige indlæg....
men ok det er ikke det her tråden handler om så mon ikke den skal tilbage på rette spor igen!

kan kun sige lige nu at der er naturlig både for kvinder og mænd at de kan ligge og piller osv mens de sover!

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 17-12-03 14:55

>CLAN

Frida.

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 17-12-03 16:12

Hej Fridaklakanasnikov... how goes in Esbjerg - juleknuzer
Søren

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 17-12-03 16:17

Esbjerg?? Du skal sgu ikke tro på alt hva' Ram siger

Frida

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 17-12-03 16:23

*LOL* Hmm!! CLAN stav det nu lige rigtigt ik Det er jo Fridaklafisknikov

Frida.

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 17-12-03 16:26

... det gør jeg skam så lang fra, men jeg var faktisk af den overbevisning

Nå, spøg til side, her er lidt om hvad der "spiller" på nettet om onani
* http://home.tiscali.dk/8x087518/ps/psonani03.htm
* http://www.ung-bladet.dk/sex/sex16.shtml

Nå da-da-da...

Citat
960 kvinder fortæller alt.

Det er ikke alt, en mand kan spørge en kvinde om uden at få en lussing eller et hvast blik som svar. Og det er heller ikke alt, en kvinde ønsker at fortælle. For kvinder fortæller sjældent åbent
om deres sexliv og deres mest intime tanker.

fra http://www.iform.dk/Crosslink.jsp?d=711&a=2974

Men alt i alt, så er det en naturlig ting... som er nævnt af mange på denne streng. Nu er jeg jo af "hankøn" og kan ej heller sige mig fri af at ha' vågnet... og opdaget at "kanonen" var gået af - et såkaldt VÅDEskud

Søren

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 17-12-03 16:27

Frida... du har ret Stavefejl er jeg go' til
Men nu er jeg jo også en gammel senil stodder

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 17-12-03 16:32

Onani som stressregulering?? Uha det vidste jeg ikke Nåe og du er senil kære CLAN - jamen så er du da undskyldt

Frida

Accepteret svar
Fra : fridaflip

Modtaget 100 point
Dato : 17-12-03 16:33

Øhh for de der VÅDE skud

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 17-12-03 16:45
Godkendelse af svar
Fra : Violeta

Dato : 18-12-03 10:07

Tak for svaret fridaflip.