/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
Ans (regning)
Fra : Toupie
Vist : 383 gange
15 point
Dato : 17-12-03 00:09

50:2 = 25

40-25=??????

// Toupie

Accepteret svar
Fra : ans

Modtaget 25 point
Dato : 17-12-03 00:27

Nej jeg mente bare at alle i den tråd havde svaret rigtigt, for der er ikke et endegyldigt svar. Jeg fik 50 point. Ok du har ret vi deler ikke, det er mig, der deler ud, så alle får 50 point, dvs. jeg giver de 40 og svarer man inden for en time, så giver kandu de resterende 10 point.
En meget lille julegave, men det er tanken, der tæller.
Vi skal jo hjælpe hinanden i denne søde juletid.

mvh ans

Godkendelse af svar
Fra : Toupie

Dato : 17-12-03 00:28

Det da dét vi skal

Og det er herligt at tage imod..........men også at give

Sov godt og drøm sødt

// Toupie

Kommentar
Fra : ans

Dato : 17-12-03 10:19

Hej Toupie

Nej, der er ingen der har købt mit spørgsmål.
Det er vel også mere spændende at se hvad jeg skal "stå til regning for"
og så er dit spørgsmål også billigere at købe

mvh ans

Kommentar
Fra : ans

Dato : 17-12-03 14:30

Hej Toupie!

Nu har jeg gjort regningen op. Alle der deltog i tickas tråd har nu fået tilbudt 40 point.

mvh ans

Kommentar
Fra : Toupie

Dato : 17-12-03 15:50

Flot

Selvom det ikke er alle der er lige tilfredse med din "julegave" uddeling

Jeg er glad for jeg ikke er paronoid, for samtlige spørgsmål jeg stiller, bliver "købt" men jeg satser på, at det er som du skriver......mere spændende at se hvad du skal stå til regning for

// Toupie

Kommentar
Fra : ans

Dato : 17-12-03 21:57

Toupie
Ja man kan vel godt sige at jeg d.d. har stået til regning. Dem, der ikke har fået point de er bare misundelige
Emesen har lovet mig, at han vil male knoppen på min flagstang. Det kommer han også til at gøre. For nu har jeg det skriftligt.
Så godt nok at din søster var på kandu i dag.
Sjov nok har det været. Men når et spørgsmål bliver stillet i samlltalk, ja så må man være forberedt på det værste.

mvh ans

Kommentar
Fra : Toupie

Dato : 17-12-03 23:02

Ja det må klart være misundelse misundelse er en grim ting

Ja, det har været sjovt, det er ikke småting der bliver vendt i smalltalk
Jeg måtte lige lokke min søster på Kandu, for hun havde pc problemer som jeg ikke kunne/havde tid til, at hjælpe hende med.........og ved jo, der er proff ekspertise at hente herinde ......og gudskelov for det

// Toupie

Kommentar
Fra : ans

Dato : 18-12-03 12:14

Jeg har fået returpoint

mvh ans

Kommentar
Fra : Toupie

Dato : 18-12-03 18:11

Så er der godtnok nogen der er nysgerrige

Kommentar
Fra : ans

Dato : 27-01-04 19:34

Toupie

Jeg tror at du får denne mail. Spørgsmålet er jo lukket, men stillet af dig.
De sidste par dage er spørgsmålet om "Julepoint til Toupie" blevet købt.
Julen er da overstået. Gad vide hvad der bliver ledt efter
Måske ved jeg det, de fik ikke en flagstangsknop i julegave.

mvh ans

Kommentar
Fra : Toupie

Dato : 27-01-04 21:34

Hej Ans

Tja.....i den sidste tid er en del af mine spørgsmål også blevet købt, så jeg undres også .....underlig fornemmelse at være så populær, eller måske upopulær he he

Tak

// Toupie

Kommentar
Fra : ans

Dato : 01-02-04 11:55

Toupie

Nu har jeg snart fået returpoint nok til at jeg kan give dig et par stykker igen.

mvh ans

Kommentar
Fra : Toupie

Dato : 01-02-04 23:14

Ans

Det må da vist være min tur til, at give dig nogle ........men det ender da med, at vi bliver betragtet som nogle værre ballademagere hvis vi giver hinanden point for hinandens købte spørgsmål

// Toupie