/ Forside/ Interesser / Fritid / Musik / Spørgsmål
10  tedd 8824
Jesus & Josefine
Fra : Tribler
Vist : 1992 gange
200 point
Dato : 16-12-03 19:02

Er der nogle der har noder/tabs til Jesus & Josefine.
Jeg tror at sangen hedder "Jesus & Josefine".
Jeg står og skal bruge den, i morgen. Så det med bibliotek, kan jeg ikke bruge.

Kommentar
Fra : 25

Dato : 16-12-03 19:41

Gå ind på Goougle og brug søgeordet "julenoder" eller noder til jesus og josefine.

God jagt!

Kommentar
Fra : patrickfridal

Dato : 16-12-03 20:36

@25 www.Google.dk

har du prøvet at skrive til TV 2??? det kan jo være de har noder!

Kommentar
Fra : Nik_

Dato : 16-12-03 20:41

Det her hjælper dig nok ikke meget..

men den julekalender SUX... det er sq det værste jeg nogenside har set..!! Og så ham raz!! føj..

Ja sorry, men kunne sq ik lade være..

Kommentar
Fra : mikael_hanna

Dato : 17-12-03 11:39

Det her stod på en side om serien:

Nodehæfte
Kleinerts Musik Forlag udgiver et nodehæfte med alle sangene fra ”Jesus & Josefine”. Hæftet, der indeholder både noder, tekster og akkorder, kan fra 15. november købes hos bog- og musikhandlere.

På den her side kan man købe et eller andet med noder og melodi og det hele til serien:
http://www.johngodtfredsenmusik.dk/jg_filer/noder/nodenyhe.htm

Det er vist alt jeg orker at finde om det emne..!

Mikael

Kommentar
Fra : Azkin

Dato : 17-12-03 13:06

jamen hallo...det skal være nu!!! I need you, Josefine!!!

Kommentar
Fra : klodomir

Dato : 17-12-03 15:41

Hvis du er villig til at bruge 150 kr, kan du måske nå at hente det i en boghandel, men ellers ved jeg ikke... jeg har også selv ledt efter teksterne, men indtil videre uden held.

Kommentar
Fra : egthorn

Dato : 17-12-03 19:38

Jeg tror ikke det findes på nettet endnu. Jeg har ledt efter det samme, men uden held. Det er nok nemmest at gå i musikforretningen og betale fordet. Hæftet har været på markedet siden den 15. nov. Forlaget er Meinerts.

Kommentar
Fra : egthorn

Dato : 17-12-03 19:39

Du kan spille den i F - derefter Dm og så bare derudaf.

Accepteret svar
Fra : jakobbschmidt

Modtaget 200 point
Dato : 18-12-03 13:25

Hej

Jeg har (desværre) kun nået at lytte omkvædet af, men det køre i:

G Em C D
Jesus og Josefine troløse tidsmaskine,

G Em Am Cm G
Jesus får Josefine, til at tro på mirakler, før hun vakler

(Jeg er ikke helt sikker på om teksten er rigtig).

Senere i sangen kommer der et omkvæd, som er rykket op, og det køre i:

A - F#m - D - E
A - F#m - Bm - Dm - A

God Jul
Jakob

Godkendelse af svar
Fra : Tribler

Dato : 18-12-03 17:20

Tak for svaret jakobbschmidt.