/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
zip filer
Fra : frederikshavn
Vist : 371 gange
50 point
Dato : 16-12-03 17:16

Så har jeg brug for hjælp inge,denne gang drejer det sig om at jeg har fået fat i nero 6.3.0.0,og der er i en zip format,jeg bruger winrar,til at åbne filen med,og når den så er blevet pakker ud,i en ny mappe,er det stadigvæk en masse zip filer,og dem pakker jeg også ud,men der kommer bare flere zip filer,hvordan for man sådanne et program inst.når det hele er i zip

Kommentar
Fra : resten

Dato : 16-12-03 17:32

Hvor er den "fundet" ?

Kommentar
Fra : DeZZa

Dato : 16-12-03 17:46

At bare blive ved med at udpakke indtil der kommer noget, det kan være alt.

Hvad skulle pakken indeholde?

et CD-Image?

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 16-12-03 19:28

De andre zip-filer pakker den vel selv ud. Der er måske ikke nogen exe/programfil.
Emesen.

Kommentar
Fra : resten

Dato : 16-12-03 19:30

Det lyder som noget det er noget der hentet på nettet.........!

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 16-12-03 19:36

På nettet findes også "joke-programmer" - det ligner crakede programmer men er bare en joke. Jeg har ikke set sådan et, men hørt om det. (tør ikke være de steder)
Emesen.

Kommentar
Fra : frederikshavn

Dato : 16-12-03 21:54

til resten,den er fundet på emule

Accepteret svar
Fra : ellebye

Modtaget 50 point
Dato : 16-12-03 22:12

Hej frederikshavn, hvordan har flådestationen det?

Du kan nok forvente det er katten i sække du har downloadet.
Flere og flere lægger mere og mere af den slags ud på den slags sider, netop for at forvirre/irritere folk der bruger dem.

ellebye

Godkendelse af svar
Fra : frederikshavn

Dato : 16-12-03 23:36

Tak for svaret ellebye.,flådestationen har det vel fint,med mindre den er kommet til at ligge under vand