/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Svchost.exe i Internet Explorer
Fra : lbuus
Vist : 258 gange
20 point
Dato : 16-12-03 13:09

Hej

Jeg oplever at når jeg går på Internettet, så går der 2-3 sek så generer svchost.exe en fejl, og lukkes af windows. Derefter kan jeg ikke gøre noget som helst, og bliver nødt til at genstarte min maskine.
Jeg kører Explorer 6.0 med SP1
Hvad skal jeg gøre?

Hilsen Lillian

Kommentar
Fra : ellebye

Dato : 16-12-03 13:13

Hej.

Her kan du læse lidt om filen, samt hvad du kan gøre ved problemet.

mvh
ellebye

http://www.tweakup.dk/forumnew/read/27590/

Kommentar
Fra : jmsgruppen

Dato : 16-12-03 13:15

Filen er en systemfil. Din er sandsynlig beskadiget.
Geninstaller filen fra din win CD rom, eller hent opdateringen til explorer på:
www.microsoft.com

MVH
JMS

Accepteret svar
Fra : Manse9933

Modtaget 30 point
Dato : 16-12-03 13:33

Prøv og køre en virus online scann,der er flere virus/worms der kan gennerere
en sådan fejl som du omtaler i Svchost>
http://www.bitdefender.com/scan/license.php
http://www.microsoft.com/danmark/security/virussupport
Manse9933

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 16-12-03 13:34
Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 16-12-03 14:22
Kommentar
Fra : Agent2002

Dato : 17-12-03 04:49

Hejsa Ibuus

Jeg har haft samme problemer med Svchost.exe filen før. Det lyder som om du har fået et virusangreb.
Du kan prøve at gå ind i registreringsdatabasen

HKEY_LOCAL_MACHINE\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Run

HKEY_LOCAL_MACHINE\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\RunServices

Her ligger noget af ormen. Hvis der er følgene filer scvhost.exe eller WincfgM32.exe skal de slettes.

Herefter opdatere dit virus program og kør det igennem.

Du kan også læse meget mere om mit indlæg, til scvhost.exe filen her. http://www.kandu.dk/dk/spg/25741

Mvh Agent2002

Kommentar
Fra : jmsgruppen

Dato : 02-01-04 19:21

Dit spørgsmål er stadig åbent.
Måske kan du ikke bruge nogen af de svar du har fået.
Fortsæt dialogen, hvis du ikke er tilfreds.
Jeg trækker mig ud af dette spørgsmål, og læser derfor ikke flere indlæg her.

mvh
jms

Godkendelse af svar
Fra : lbuus

Dato : 08-01-04 14:27

Tak for svaret Manse9933.
   Jeg har fået klaret problemet - bær over med mig... er ny i dette forum, så skal lige se på politikken i det..

Hilsen Lillian

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 08-01-04 14:29

selv tak,lbuus