/ Forside/ Teknologi / Hardware / Grafikkort / Spørgsmål
10  transor 1240
nyeste driver til grafikkort?
Fra : Patriar
Vist : 453 gange
50 point
Dato : 16-12-03 01:34

Hvor kan jeg finde den nueste driver til mit grafik kort:
CREATIVE 3D blaster Titanium 4600

Der er også et der hedder 4400 men jeg kan ikke huske hvilken en af dem jeg har.
Har det nogen betydning?

Jeg har fået en cd-rom med sammen med kortet, men jeg har fået at vide at man alligevel skal ud på nettet og have fat i den nyeste driver til kortet. Kan det passe?

Skulle man ikke tro at hvis mit kort er i brug og er accepteret af min maskine, så er det så godt som det kan blive/køre???

P.S. Har ikke mere end 5 point, men kan ikke vente med at få svar..
KOmmer lige et par til mere på når jeg får.

Kommentar
Fra : Rustica.dk

Dato : 16-12-03 01:52

Du kan finde de hyeste driver her !!

http://www.nvidia.com/content/drivers/drivers.asp

Held og lykke !

Rustica

Kommentar
Fra : Rustica.dk

Dato : 16-12-03 01:55

Der er self. også denne Nice HP.

http://www.tweakup.dk/HTML/download/nvidia.php

Håber at du kan bruge nogle af mine forslag !!

Accepteret svar
Fra : rkl

Modtaget 60 point
Dato : 16-12-03 02:02

Download "Detonator 53.03 Windows 2000/XP (Officiel nvidia)" hvis du altså kører XP, så er du rigtig godt med! Driverere bliver hele tiden optimeret bla. i forhold til DirectX, så du bør bestemt opdatere driveren for at få optimal ydelse.

Mvh Rasmus

Kommentar
Fra : rkl

Dato : 16-12-03 02:03
Godkendelse af svar
Fra : Patriar

Dato : 16-12-03 23:54

Tak for svaret rkl. Den virker god
tak til jer andre også