/ Forside/ Interesser / Familie & Relationer / Samliv / Spørgsmål
10  Trille7 350
præst i skotland
Fra : natvagten
Vist : 406 gange
100 point
Dato : 15-12-03 23:12

Er der nogen der kan fortælle mig hvordan man finder en præst i skotland er der en internetside, jeg har forsøgt at lede via google men det drejer sig mere om hvad folk har oplevet, frem for hvordan man kan kontakte dem e-mail, tlf, fax m.m. jeg ville blive meget glad for at få hjælp til at finde en side over præster i skotland med navne addresser tlf-nr. e-mail addresser m.m.
Med Venlig hilsen

Natvagten

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 15-12-03 23:15
Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 15-12-03 23:17
Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 29-01-04 23:40

Ammen...