/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Ip Adresse
Fra : Hallob
Vist : 525 gange
95 point
Dato : 15-12-03 22:53

Hej mit spørgsmål er kan man få en ny ip adresse???
Hvis ja hvordan så!!!!

Kommentar
Fra : arlet

Dato : 15-12-03 22:56

ja, kontakt din netudbyder

Kommentar
Fra : Hallob

Dato : 15-12-03 22:58

ellers kan man ikke eller hvad

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 15-12-03 22:59

Enten har du en dynamisk IP-adresse eller en fast IP adresse, din intenetudbyder kan oplyse dig om det - han kan ligeledes fortælle dig om du kan få en ny. Hos de fleste udbydere kan man mod en beskeden merbetaling få en ekstra IP-adresse.

bentjuul

Kommentar
Fra : Hallob

Dato : 15-12-03 23:02

Skal bare have den æøndret skal ikke have en ny men så skal man betale eller hvad???

Kommentar
Fra : technet

Dato : 15-12-03 23:03

du kan jo altid køre med en proxyserver
men hvad er det for nogle ulovligheder du skal igang med ??

PROXY list

http://www.atomintersoft.com/products/alive-proxy/proxy-list/

http://www.proxy4free.com/index.html

Kommentar
Fra : Hallob

Dato : 15-12-03 23:05

Skal ikke igang med nogle ulovligheder bare rolig...
Sådan noget kan jeg ikke engang finde ud af.. Hehe

Er bare lige bleven Banned et sted
Hjælper de der Proxy da??????

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 15-12-03 23:08

Det er kun din internetudbyder der kan hjælpe dig med at få ændret din IP-adresse.

bentjuul

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 15-12-03 23:09

I øvrigt går dit spørgsmål på om du kan få en ny IP-adresse.

bentjuul

Kommentar
Fra : technet

Dato : 15-12-03 23:15

hvorfor ikke prøve proxy
men vælg port 80 og så en transparent

et eks. som er taget fra http://www.proxy4free.com/index.html

81.43.55.213 80 transparent Spain

og så tjek din ip på
http://www.myip.dk

Kommentar
Fra : Hallob

Dato : 15-12-03 23:16

har ikke forstnad på det men er det 100% Sikkert

Kommentar
Fra : JensT

Dato : 16-12-03 01:45

Hvorfor skal han tage en transparent - er en anonym ikke bedre

Kommentar
Fra : JensT

Dato : 16-12-03 01:47

Har lige prøvet..
65.215.199.50 port 80
high anonymity United States
Virker fint... ikke forfærdelig megen forsinkelse

Kommentar
Fra : Hallob

Dato : 16-12-03 01:48

Ok hvad er det???

Kommentar
Fra : JensT

Dato : 16-12-03 01:53

>Hallob --- Har du en tilsvarende side for sløring af SMTP afsendelser ???

Kommentar
Fra : JensT

Dato : 16-12-03 01:59

>hallob - "DET" var en anonym taget fra linket du gav (page 10).
anonym medfører at "den anden side" ikke kan se din IP, men kun proxy serverens IP
--
Anonymous Proxy Servers
Anonymous proxy servers hide your IP address and thereby prevent your from unauthorized access to your computer through the Internet. They do not provide anyone with your IP address and effectively hide any information about you and your reading interests. Besides that, they don’t even let anyone know that you are surfing through a proxy server. Anonymous proxy servers can be used for all kinds of Web-services, such as Web-Mail (MSN Hot Mail, Yahoo mail), web-chat rooms, FTP archives, etc.
--
mvh
Jens

Kommentar
Fra : JensT

Dato : 16-12-03 02:12

De har ret... man skal bare bruge web-mail.. så går proxyen ind som afsender
------
Subject: test
X-Mailer: IceWarp Web Mail 4.2.1
X-Originating-IP: 65.215.199.50

Det er så derfor det altid er umuligt at spore de skide afrikanske "Nigerian Scam-letters"

Kommentar
Fra : Hallob

Dato : 16-12-03 12:09

ok hvordan gør jeg så det der med den anonyme proxy server

Kommentar
Fra : DeZZa

Dato : 16-12-03 18:06

Det ville være for indviklet, når du skal skifte IP, plug din router/modem der holder på netforbindelsen .. Altså den første tingest ;) ud og vent et kvarter. Så skulle den være der.. Hvis ikke, vent lidt længere. Dette virker kun med dynamiske IP'er men giv det en chance i et stykke tid.

Og så find din IP på www.myip.dk

Accepteret svar
Fra : technet

Modtaget 95 point
Dato : 16-12-03 20:31

Hallob>> du kan højreklikke på internetexplore så klikker du på egenskaber
nu klikker du på forbindelser nu klikker du på lan-indstillinger
sæt flueben i bruge en proxyserver sæt så din ip adresse fra din proxyserver ind i boxen

Godkendelse af svar
Fra : Hallob

Dato : 17-12-03 08:00

Tak for svaret technet.