/ Forside/ Teknologi / Internet / Browser / Spørgsmål
10  webnoob 2075
HJÆLP jeg har koder jeg ikke kan slette
Fra : Freja
Vist : 333 gange
200 point
Dato : 15-12-03 20:45

Jeg har en maskine der er koblet til internettet via modem. Efter at have lagt Word 2000 ind i fredags har jeg ikke kunnet gå på nettet. Der er kommet en kode som bestemt ikke ligner den jeg har haft ellers, og jeg kan ikke slette den. Jeg har været inde i indstillinger og slette koden der. Jeg skal lige sige at jeg køre windows 2000. Er der nogen der kender til dette problem og som ved hvor jeg skal gå ind og slette den kode, så jeg kan bruge min gamle kode til at looke mig på med.

Kommentar
Fra : xou

Dato : 15-12-03 20:51

kan det her bruges...????
start-programmer-tilbehør-kommunnikation-Netværks- og opkaldsforbindelser
højre klik på den du bruger,de hvis der er flere og vælg deaktiver
klik på opret ny forbindelse
infør det som internet udbyderen skriver,eller deaktiver kun den med de forkerte oplysninger...

Kommentar
Fra : xou

Dato : 15-12-03 21:04

eller dobbelt klik på en efter en til modemmet lyser,og du kan gå på
nettet,deaktiver/slet de andre

Kommentar
Fra : briani

Dato : 15-12-03 21:08

Hejsa Freja

Prøv dette

Åbn din internet explorer
Vælg fanen funktioner
Vælg internetindstillinger
Vælg fanen indhold
Gå ned til personlig oplysning,og klik på autofuldførelse
Derinde kan du rydde formularer og adgangskoder.

Mvh Brian

Kommentar
Fra : Freja

Dato : 15-12-03 21:28

Det er umiddelbart ikke noget af dette som virker sorry Er I sikre på at det er til Windows 2000 I har disse oplysninger?

Hilsen fra Freja.

Kommentar
Fra : briani

Dato : 15-12-03 21:41

Hejsa igen Freja

Mine oplysninger er fra XP
men fremgangsmåden skulle jeg da mene også gælder i windows 2000

Brian

Kommentar
Fra : xou

Dato : 15-12-03 21:48

ja !
det er en windows 2000 sidder ved og brianis råd var der osse...
men kan du ikke forklare lidt mere om hvad den siger så du ikke kan
komme på nettet...

Kommentar
Fra : dk

Dato : 15-12-03 22:04

Hejsa
kontrolpanel >>klik på internet instillinger >> forbindelser >> servere
her står dit bruger navn og password
slet password og tast det rigtige.
og husk win2000 kan godt snyde dig når du skal kalde op og i menuen hvor dit brugernavn og pass
står, kan der være 14 prikker i password, dette er kun for at narre fjenden, passwordet er korrekt.

Kommentar
Fra : JensT

Dato : 16-12-03 00:05

Hvem er din internet leverandør...?

Hvis det er TDC, kan du hente dette agentprogram, og tage det med over til den pågældende maskine på en diskette..:
Programmet sørger for at alle indstillinger sættes korrekt.
http://kundeservice.tdconline.dk/artikel.php?dogtag=tdco-ks-37921-3

Kommentar
Fra : Zerg911

Dato : 16-12-03 08:23

Tjek om du ikke har "pillet" dit kabel ud ?? eller om det er røget ud, hvis det nu ingen modhager har.
Og hvad er fejlen ? Hedder den noget specielt ?

Kommentar
Fra : Zerg911

Dato : 16-12-03 08:24

Hov min fejl

Troede det var en fejlkode der kom frem..

Kommentar
Fra : Freja

Dato : 16-12-03 20:24

Hej igen
Jeg har i dag fundet den fejl der gjorde at jeg ikke kunne komme på nettet med det modem. Fejlen lå hos Tiscali. Jeg siger tak til alle for jeres gode forslag. Men hvad gør vi nu med de point der skulle falde som tak? :-`
Hilsen fra Freja

Kommentar
Fra : briani

Dato : 16-12-03 22:19

Hejsa igen Freja

Godt du fandt fejlen

Hvem der skal have dine point må du selv afgøre.

Kan du have en rigtig glædelig
og et godt

Mvh Brian