/ Forside/ Interesser / Fritid / Knallert / Spørgsmål
10  dova 3104
Køb af Dr. Big
Fra : poisongas
Vist : 228 gange
20 point
Dato : 15-12-03 19:40

Jeg tænker på at købe en Dr. Big. Den har været stjålet men blev fundet igen. Der er forholdsvis mange ting som skal laves.
Blandt andet frontskjold, benskjold og benzindæksel. Der ud over er speedometeret og låsen smadret og mange andre små ting.

Er der nogen ting som jeg skal tage forbehold i mod i forhold til købet, altså om der er typiske ting som tit går i stykker på en BIG?

Hvor kan man købe nye skjold, og hvad er prisen for dem.

På forhånd tak.

Kommentar
Fra : patrickfridal

Dato : 15-12-03 20:03

ved ikke om du kan købe nye skjold men der er mange andre ting til dr.big!
http://www.t-hansen.dk/products.asp?c=193447222&n=356809002#xy

God jul!

Kommentar
Fra : poisongas

Dato : 15-12-03 20:27

Tak for dit indlæg.
Men de har desværre ingen skjolde til dr. big inde på thansen.

Kommentar
Fra : patrickfridal

Dato : 16-12-03 12:58

ok.. men der er vel gode reservedele????

Kommentar
Fra : kandu4thomas

Dato : 18-12-03 18:37

Hmm jeg ville sgu ikke købe reservedele hos tSvansen, tværtimod www.scooter-shoppen.dk - www.west-import.dk - www.knallert.com det er nogle sidder som er rigtig gode at købe udstyr og reservedele hos ! Tjaaa få den ned så billig i pris som muligt, jeg har en Yamaha Jog AS som jeg købte på politi aktion for 1300 Kr. den har stået mig i 3200 Kr. og mange hundrede arbejdstimer men kører perfekt nu :D Så kan anbefale det, hvis du er lidt fiks på fingeren :D
P.S du burde kunne finde skjolde til dr. big på en af siderne der !
Mvh
Thomas

Kommentar
Fra : patrickfridal

Dato : 18-12-03 19:01

hvad fand** er der galt med thansen??? altså spørg bare????

Kommentar
Fra : kandu4thomas

Dato : 18-12-03 22:54

Alle hans dele er uoriginale, ta bare en 40mm cylinder med 6 skyllekanaler f.eks. den er billigere hos www.scooter-shoppen.dk og forbedret i metallet !

Ikke bare med det er uoriginale dele, de er heller ik af særlig god kvalitet ! Og det er næsten generalt for alle produkter, bortset få auto reservedele hvor vi også bestiller fra arbejdet..

Kommentar
Fra : stefan1002

Dato : 11-12-04 18:42

køb den, den er alt arbejted vær