/ Forside/ Interesser / Familie & Relationer / Sexualitet / Spørgsmål
10  piaskov 789
Jeg har sku også knopper:S :S :S
Fra : Shaunchi
Vist : 9257 gange
200 point
Dato : 15-12-03 17:16

Hej... Jeg så det tidlige indlæg om røde knupper på penis... Det har jeg også.... Nogle gange!!!
De sidder sådan set over det hele på glansen. Lidt i "klaser" :S De er ret små, men der er som regel mange... Har overvejet det med stramme bukser, det kunne sagtens være tilfældet... Men jeg har også overvejet om det (jeg er sammenmed min kæreste, og vi er i seng sammen ca. hver dag) Vi startede begge som jomfruer for ca. 8 måneder siden. Og jeg er da ret sikker på hun ikke har været samme med andre;) Hun har ingenting...
MDet jeg tænkte på var om det kunne have noget at gøre med at jeg ikke altid får den vasket lige bagefter vi har gjordt det (uden kondom)... Så kan altsammen jo sidde der og irritere indtil næste dag man går i bad... Kunne det være det? Mine bukser kan nogle gange sidde ret stramt:S Og det kommer kun en gang imellem... Så er det der nogle dage, og forsvinder igen fuldstændigt...
Jeg har væet på tetracyclin mod min hud i ca. 4-5 måneder. Den samme rum tid mig om min kæreste har (det samme som bruges til behandling af claymydia)... Så jeg tror ik det er sådan noget.... Men det klør af helvede til når det er der.... Hvis jeg vasker det med en masse shampoo et par gange om dagen tror jeg måske det går væk...
Der er ligesom noget vidt indeni hver enkel når de er "færdige" lige før de forsvinder.... Man kan "skrubbe" det af...

Jeg ved ik hvad det er... Endelig spørg løs...
Og jeg gider ikke bare have 10 svar der siger jeg skal gå til læge:( Min kæreste fejler som sagt ingenting... Jeg burde da have smittet hende hvis der var noget? Vi gør det jo hver dag...

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 15-12-03 17:39

De tilhører MPFAINU virus (min p** falder af i næste uge)
Nå, spøg til side... det er med garanti kun talg-knopper, men hvid det er et problem for dig, eller du har tvivl, så ta' en tur op forbi din læge og få kigget på "dyret". Ingen grund til at bekymre sin jul i stykker p.g.a. et lille problem, som vokser sig overskueligt.
Glædelig jul
Søren

Kommentar
Fra : Benjamin.Hansen

Dato : 15-12-03 17:39

Hej
Jeg er ikke læge men men men.
Der findes en virus der heder herpes det er den samme der type fremkalder forkølelsessår.
Det er et periodisk fænomen der kommer og går som det har lyst... Kan fremkaldes af (dukke om ved ) stesse og hudirritation.

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 15-12-03 17:39

hvid 0 hvis... Sorry!

Kommentar
Fra : Benjamin.Hansen

Dato : 15-12-03 17:44

Hvis du søger på herpes vil du no kunen finde forskellige billeder der måsk ligner det du har. Herpes findes som Herpes genetalis (på kønsdele) og simplex almindelig forkølelsessår. En person kan være smittet uden det komemr i udbrud med det samme.
Så uanset om du har lyst til det eller ej så kalder lægen. Du skal nok mens du har det beskytte din kærste, ved at bruge kondom. Til du ved mes sikkerhed hvad det er.

For mit eget vedkommende med forkølelsessår kommer der små "bobler" med klar væske i. Min "Fredrik" har dog aldrig haft noget der minder om forkølelsessår.....
mvh
Benjamin

Kommentar
Fra : Birgitta

Dato : 15-12-03 17:48

Naah, det nytter jo nok ikke noget at sige: gå til læge... Men for mig lyder det også nærmest som om det var noget irritation... Hvis du skrubber kalorius med shampo flere gange om dagen, så kan det måske også være årsagen.. --Hvis du endelig skal vaske dig så meget dér, så få fat i noget mildt og uparfumeret sæbe, f. eks. "lactacyd" på apoteket. I kan også overveje, om din kæreste bruger noget, som du ikke kan tåle, f.eks. parfumeret intimspray, brusesæbe eller lignende. Når man er ung og forelsket og sexuelt aktiv, så vil man tit gerne dufte godt allevegne, -også i skridtet.. Og det er altså ikke så smart for de sarte slimhinder.
Det kan også være det vaskepulver, du bruger til dit undertøj, som du ikke kan tåle, -eller skyllemiddel.

Kommentar
Fra : Birgitta

Dato : 15-12-03 17:54

Jeg syns ikke det lyder som herpes.... Det er jo ikke svidende sår og blærer, men kløende knopper....

Kommentar
Fra : sommerflirt

Dato : 15-12-03 17:56

hej hej.

Jeg fik et godt link i et anet spørgsmål af en venlig dame. prøv at kik lidt på det, måske er der hjælp at hente. Mine egne knopper er altså bare talknopper hehe.

hilsen thomas
http://www.sexlinien.dk/brevkasse/allesvar.asp?kid=6

Kommentar
Fra : Benjamin.Hansen

Dato : 15-12-03 17:57

Tja- "man" er jo heller ikke læge
men "klaser" tyder da på at der er noget inden under...
Men det kan jo uddubes ik

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 15-12-03 20:28

Irritation som følge af flittig brug ved onani og/eller samleje kan give let rødmende udslet. Dét er ikke farligt, man skal bare smøre kalorius med en fed fugtighedscreme og lade den få fred et par dage

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 15-12-03 21:07

Hvis det ikke er talg-knopper, er jeg tilhænger af Molos indslag. Forstår dog IKKE, hvorfor du har noget imod, at besøge lægen for at få vished omkring "problemet"
Søren

Kommentar
Fra : Shaunchi

Dato : 15-12-03 21:34

Det er sku helt sikkert talgknopper;) Har bare aldrig hat sådan nogle før:S Den plejer at være "glat og pæn som en barnenumse;)"...
Det er vist først begyndt da jeg startede med de piller, de kan muligvis have en effekt på det da det jo er antibiotika. Fandt dette som en bivirkning.

Der kan forekomme kløe omkring endetarmsåbningen eller kønsorganerne, eventuelt med svampeinfektion.

Lyder ret klamt:S Men de er allerede gået væk igen igen... Jeg skal kun have pillerne et par måneder til, så er det slut. Nu har jeg det meget bedre... Tak for den gode og hurtige hjælp allesammen.. (forresten nogen læger herinde?)
Jeg kunne godt tænke mig at blive uddanet læge, måske med lidt akupunktur eller lign. Nogle gode råd til uddanelses sider (om hvad det er)... Jeg kigger også tit på internettet om ting som f.eks. det her... Læser en bog der indeholder ALT om alle menneskets organer og dets funktioner, og går selvf. på matematisk gymnasium:P (er lige startet i 1.g efter 9. klasse)

Men endnu en gang tak for hjællpen allesammen.

Accepteret svar
Fra : molokyle

Modtaget 200 point
Dato : 16-12-03 10:07

Jeg er ikke læge. Læs min profil ved at klikke på 'molokyle' over denne kommentar
Spørgsmål om læge uddannelse stiller du her : http://kandu.dk/dk/emne/10205

Hvis du mener dit problem er klaret er du så sød at lukke dette spørgsmål ved at acceptere et svar her >>---------------------------^ hos den bruger der gav dig en kommentar du kunne bruge, så kan andre nemlig også få glæde af svaret og du slipper for flere emails om dette spørgsmål.

Mvh. og go' </MOLOKYLE>

Godkendelse af svar
Fra : Shaunchi

Dato : 16-12-03 17:24

Tak for svaret molokyle.

Kommentar
Fra : Benjamin.Hansen

Dato : 14-03-04 16:27

Hej
Jeg tror jeg har fundet svaret på dit spørgsmål på
Det handler om svampe infektion, som smitter fra kvinder til mænd.
Da behandlingen er enkel er det jo en løsning.
http://www.hud-herpes.dk/brevkasser/svamp/default.html
Kan du se ét billed af hvordan det ser ud.
Jeg har fået oplyst at midler som Canesten og Lamisil cremer virker i løbet af et par dage.
Du må gerne lukke spørgsmålet hvis svaret passer
Held og lykke
mvh Benjamin