/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Mensa facitliste
Fra : exploit
Vist : 1202 gange
40 point
Dato : 15-12-03 14:35

Kan man få en facitliste til mensa på nettet?

Kommentar
Fra : exploit

Dato : 15-12-03 14:35

Altså den der ligger online på nettet på mensa.com

Kommentar
Fra : moest

Dato : 15-12-03 14:39

Hvad er formålet?

Hvis det er for at få en bedre score, er det kun at snyde dig selv

Mvh
Moest

Kommentar
Fra : exploit

Dato : 15-12-03 14:41

Jeg skal bare lave lidt sjov med nogen af mine klassekammerater hehe ;)

Kommentar
Fra : moest

Dato : 15-12-03 14:51

Jeg har ikke kunne finde en facitliste men læs flg:

http://www.itihk.dk/jobguide/test.asp

Mvh
Moest

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 15-12-03 16:20

Snyder du osse i kabale?

Kommentar
Fra : DeZZa

Dato : 15-12-03 16:33

www.mensa.dk og www.iqtest.dk skriver de at testens facit ikke er gjort tilgængelig nogen steder.

Sorry

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 15-12-03 18:30

Det er da bare, at prøve alle mulighedderne, og skrive op hvad du svarer/vælger.
Emesen.

Kommentar
Fra : DeZZa

Dato : 16-12-03 17:30

Nemlig.

F.eks. prøve at give hver svar et nummer og så lave en liste hele vejen ned med dine svar f.eks. kunne den se sådan ud:

1:1
2:5
3:6
4:2
5:1

Hvor første tal er nummeret på spørgsmålet og andet er valget.

Så kan du prøve at ændre dine valg og se om det gør forskel i pointene.

Kommentar
Fra : Therackoo

Dato : 08-03-05 19:32

Problemet er bare at svarene ændre sig. Den ene gang er det C der er den rigtige, den anden gang A.

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 08-03-05 22:43

Jeg snyder nogle gange i kabalen edderkoppen. Jeg bruger kun to farver - og alligevel fristes jeg til at fortryde mine træk den ene gang efter den anden, samt spørger computeren om hvilket træk der er muligt...lol

Jeg bør tilses af en læge

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 10-03-05 00:04

Tror det skal være en gynækolog! De er experter i "hysteriske" kvinder

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 10-03-05 22:54

Jeg hedder altså ikke Amalie Skram

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 10-03-05 23:07

Næh så havde jeg sendt dig til Proffessor Hironimus!!