/ Forside/ Teknologi / Netværk / Andet Netværk / Spørgsmål
10  dk 1610
Internet via Netværk, Hvordan??
Fra : sus1234
Vist : 587 gange
20 point
Dato : 10-03-02 13:58

Hvordan opretter jeg nemmest internet via lokal-netværk?? jeg har XP på maskine der har den direkte adgang til nettet og Win98 på den anden maskine, som gerne skal have adgang til nettet når jeg er færdig!

Kommentar
Fra : britta

Dato : 11-03-02 13:00

Hej

Hvilken netopkobling kører du med ??

Hilsen
Britta

Kommentar
Fra : sus1234

Dato : 11-03-02 14:12

jeg har kabelnet via LAN-modem!
det jeg er intrasseret i at vide er hvordan computeren skal sættes op!!
Susanne

Kommentar
Fra : danius

Dato : 11-03-02 15:31

Har en hub / switch ?? eller 2 netkort i den ene pc eller havd ???

Kommentar
Fra : sus1234

Dato : 11-03-02 15:42

de to computere er sat sammen via 2 netkort mens XP maskinen er sat til UBS-stikket

Kommentar
Fra : sus1234

Dato : 11-03-02 15:42

de to computere er sat sammen via 2 netkort mens XP maskinen er sat til UBS-stikket

Accepteret svar
Fra : mhvejsel

Modtaget 20 point
Dato : 26-03-02 20:38

Du skal først gå ind under....
Start --
Instillinger --
Netværksforbindelser --
gså skal du tage dig modem (Lan-forbindelse 3) måske jeg ved ikke hvad din hedder --
så skal du tage Egenskaber --
Avanceret --
og der inde skal du så bare sige Tillad andre brugere osv.....

Kommentar
Fra : mhvejsel

Dato : 26-03-02 20:39

Du skal først gå ind under....
Start --
Instillinger --
Netværksforbindelser --
gså skal du tage dig modem (Lan-forbindelse 3) måske jeg ved ikke hvad din hedder --
så skal du tage Egenskaber --
Avanceret --
og der inde skal du så bare sige Tillad andre brugere osv.....

Mvh. Mhvejsel
Web Mhvejsel.dk
Mail. info@mhvejsel.dk