/ Forside/ Interesser / Fritid / Knallert / Spørgsmål
10  dova 3104
Hjælp...
Fra : Morten_Tobi_Nielsen
Vist : 340 gange
100 point
Dato : 15-12-03 14:05

Hej..

ved du hvorfor at min hot 50
den siger ding ding ding..
nede ved koblingehustet?

Men mange tak indtil vidrer..

Kommentar
Fra : Zmed

Dato : 15-12-03 14:06

er det evt. fordi at du ringer med en ringeklokke imens?

Kommentar
Fra : Morten_Tobi_Nielsen

Dato : 15-12-03 14:28

haha.. det var rigtig sjovt..
men jeg tror ikke lige det er
den måde du for dine point på...

Kommentar
Fra : zeck

Dato : 15-12-03 17:37

hmm det kan lyde til at der er noget edr sidder løst prøv at efter spænde alle skruger og møtriker på og i koblingshuset jeg skal ikke kunne sige om det er det men det kan arldirg skade at prøve..!!!

--zeck--

Kommentar
Fra : zeck

Dato : 15-12-03 17:37

hmm det kan lyde til at der er noget edr sidder løst prøv at efter spænde alle skruger og møtriker på og i koblingshuset jeg skal ikke kunne sige om det er det men det kan arldirg skade at prøve..!!!

--zeck--

Kommentar
Fra : pallebhansen

Dato : 15-12-03 18:13

Der er ikke andet at gøre end af med sidedækselet, (ny pakning eller flydende), og så må du starte den igen for at høre.
Det kan jo være alt, lige fra en knækket stempelring i cylinderen, til en remskive, eller rulle i variomaticen.
Med et stetoskop kan man bedre lokalisere lyden.
VH Palle Hansen

Accepteret svar
Fra : poisongas

Modtaget 100 point
Dato : 15-12-03 19:45

Jeg har selv haft et problem lignede det.
Det var min elektroniske choker sad lidt løs eller nærmer skævt. Når den var kold sagde den også en underlig lyd i stil med det du beskriver.

Godkendelse af svar
Fra : Morten_Tobi_Nielsen

Dato : 16-12-03 17:08

Tak for svaret poisongas.