/ Forside/ Interesser / Fritid / Musik / Spørgsmål
10  tedd 8824
Jul på vesterbro
Fra : Bolbroe3
Vist : 384 gange
44 point
Dato : 15-12-03 12:13

Nogen der har eller ved hvor jeg kan finde guitartabs til sangen der kører, når rulleteksterne kører over skærmen til hvert afsnit af "jul på vesterbro"?

Kommentar
Fra : xtx

Dato : 15-12-03 16:57

jeg har ikke akkorderne lige nu.. men du lige få dem om den dags tid hvis du ikke har fundet dem..

Kommentar
Fra : jakobbschmidt

Dato : 15-12-03 17:48

Her er det samme spørgsmål: http://www.kandu.dk/dk/spg/27952

Kommentar
Fra : jakobbschmidt

Dato : 15-12-03 17:48

Her er det samme spørgsmål: http://www.kandu.dk/dk/spg/27952

Kommentar
Fra : jakobbschmidt

Dato : 15-12-03 17:55

Undskyld, jeg kom til at referere til det forkerte emne, men akkorderne er:
C# - G# - Bbm - B - F# - C#
C# - G# - Bbm - B - F# - G#
Bbm - G# - F# - C#
Bbm - G# - F# - G#
C# - G# - Bbm - B - F# - C#

Det var det.... Desværre syntes jeg de fader sangen forkert på tv (ville gerne høre mere af den), men det her er i hvert fald, hvad man høre af sangen..
God jul
V.H. Jakob

Kommentar
Fra : csje02

Dato : 21-12-03 22:07

Prøv denne:

[Dm]Alt kan ske når [F]det er jul, [C]selvom vores [Dm]sne er gul
så det [Dm] her (hey) på [F]vesterbro (ho) [C]nu er det jul på [Dm]vesterbro
[Dm]Byen over [F]alle byer, [C]selvom kærlig[Dm]hed er dyr
så det [Dm]her (hey) på [F]vesterbro(ho) [C]nu er det jul på [Dm]vesterbro

Sådan går Chorus. har ikke fået resten af sangen endnu og kan derfor ikke lave resten...