/ Forside/ Interesser / Fritid / Musik / Spørgsmål
10  tedd 8824
HJÆLP MIG INDEN PÅ ONSDAG!!
Fra : Bolbroe3
Vist : 406 gange
100 point
Dato : 15-12-03 12:10

No doubt har lavet en ny sang der hedder "it's my life".

Den sang har hun ikke selv skrevet/lavet. Hvem har lavet den?

Kommentar
Fra : Rustica.dk

Dato : 15-12-03 12:13

bon jovi

Kommentar
Fra : Rustica.dk

Dato : 15-12-03 12:13

Hov men det er dem som har lavet den :)

bon jovi

Nice sang :P

Rustica

Kommentar
Fra : Bolbroe3

Dato : 15-12-03 12:16

Er du 100 % sikker på det er rigtig, ellers skal hele min klasse tage armbøjninger foran læren?

Kommentar
Fra : Rustica.dk

Dato : 15-12-03 12:19

LOL det er 110% rigtig !!

Kan du ikke ligetage nogle billeder af det LOL

Rustica

Kommentar
Fra : frieda

Dato : 15-12-03 12:20

Rustica har helt ret

Kommentar
Fra : Rustica.dk

Dato : 15-12-03 12:27

Her er beviset !!

Så kom ikke og sig at jeg ikke kan min musik !!

Bon Jovi på Cden- One Wild Night - Track nr 1
og No Doubt på Cden- Its my live (single) track nr 1

Rustica

Accepteret svar
Fra : geu

Modtaget 110 point
Dato : 15-12-03 12:31

Det har Talk Talk, mener det var i 1984.

Kommentar
Fra : zibas

Dato : 15-12-03 12:35

hejsa
Det er Talk Talk gamle klassikker, og det er fra 1984. Og til Rustica.dk, du kan sgu ikke din musik !!!!!!!!!!!!!!

Kommentar
Fra : zibas

Dato : 15-12-03 12:36

Ups, sorry geu, der var jeg ikke hurtig nok ..

Kommentar
Fra : Don_Pepe

Dato : 15-12-03 12:36

Det er IKKE Bon Jovi der har skrevet nummeret!! Hvis i vil slippe for armbøjninger skal du derimod påpege at det er et nummer skrevet i midt-firserne af TALK-TALK. Se dette link, scroll ned og læs afsnittet "notes".
http://www.cduniverse.com/productinfo.asp?frm=lk_hitdvd&siteid=cdpriceshop1&pid=6453471

"The 1980s-influenced keyboard line of this jaunty track leads wonderfully into the group's deft cover of Talk Talk's '80s-pop classic "It's My Life," which sports a muscular, fuzzed-out bass backing and seems tailor-made for Stefani's plaintive vocals."!!!!!!!!!!!!!!!!!!

MVH
Don_Pepe

Kommentar
Fra : Don_Pepe

Dato : 15-12-03 12:39

Der kom jeg sgu også for sent, men faktum er at det er et talk-talk nummer.
Og Rustica.dk kan ihvertfald IKKE sin musik!!!

Kommentar
Fra : ans

Dato : 15-12-03 12:41

Jeg mener også at geu har ret se dette link http://www.finpo.dk/side12T.html

mvh ans

Kommentar
Fra : ans

Dato : 15-12-03 13:11

Her er lidt mere om Talk Talk
http://users.cybercity.dk/~bcc11425/BioRC1291.html

mvh ans

Kommentar
Fra : Rustica.dk

Dato : 15-12-03 13:15

Se nu bare på cdon.dk

Der har jeg mine oplysninger fra !!

R

Kommentar
Fra : geu

Dato : 15-12-03 13:22

>>Rustica.. Så kan du jo heller ikke din musik når du skal ind på en hjemmeside for at finde svaret

Kommentar
Fra : Rustica.dk

Dato : 15-12-03 13:29

Hvis jeg skal skaffe oplysninger som beviser at jeg har ret, så bliver jeg jo nød til det...
For hvis jeg nu bare siger at *Jamen det var jeg bare.....* så holder den jo ikke...
Jeg vil jo hjælpe, og ved sku at bon jovi har lavet den !!!

R

Kommentar
Fra : geu

Dato : 15-12-03 13:32

Det har han også, men det var først lang tid efter Talk Talk. Så på det punkt har du jo ret.

Kommentar
Fra : Don_Pepe

Dato : 15-12-03 13:38

Bon Jovis udgave er så vidt jeg ved en Cover-version ligesom No Doubt's er. Men det er bestemt Talk Talk der skal krediteres for nummeret!

Kommentar
Fra : NielsPT

Dato : 16-12-03 10:42

Bare for at understrege:

Jeg så boogie i nat, hvor de præsenterede Do Doubt nummeret såleder:

..."Som faktisk er et cover-nummer af det engelske punk band, Talk Talk.."

Mvh Niels

Godkendelse af svar
Fra : Bolbroe3

Dato : 16-06-04 21:39

Tak for svaret geu.

Kommentar
Fra : sambora

Dato : 02-11-04 19:58

Bon Jovi's "It's My Life" er skrevet af Jon Bon Jovi og Max Martin. Den har intet som helst at gøre med hverken No Doubt eller talk talk. Det er en helt anden sang!!!