/ Forside/ Interesser / Fritid / Musik / Spørgsmål
10  tedd 8824
idols - christian
Fra : babee
Vist : 512 gange
350 point
Dato : 14-12-03 22:19

hejsa nogle der ved have den sang som christian sang i sidste idols hedder? han sang noget med "dont walk in any ones footstep" eller noget ligende
på forhånd takker
ser det normalt ikke men så lige reklamerne

Kommentar
Fra : Toupie

Dato : 14-12-03 22:21

Hej Babee

Jeg kan ikke lige hjælpe dig med dit spørgsmål, men vil bare fortælle dig at du kan nå at "stoppe" dit andet spørgsmål inden nogen når at kommenterer det - så sparer du de 200 point

// Toupie

Kommentar
Fra : babee

Dato : 14-12-03 22:34

mange takker toupie viste det ikke men ved det nu *sss*

Kommentar
Fra : Toupie

Dato : 14-12-03 22:37

Det var da så lidt

// Toupie

Kommentar
Fra : ans

Dato : 14-12-03 23:33

På denne side kan du se de numre, som Christian skal fremføre. Det ene er et, som han har sunget tidligere, det andet er et nyt nummer. Da jeg ikke selv har set udsendelserne ved jeg det ikke. Her er to numre, Babygirl (B2K) og She's a Bad Mamma Jamma (Carl Carlton) Håber at du kan bruge det til noget.
http://www.idols.tv3.dk/index.phtml?inc=news&news_id=380&override_header=&PHPSESSID=cac392997315b28df08e18aa016ff337

mvh ans og

Kommentar
Fra : ans

Dato : 14-12-03 23:36
Kommentar
Fra : babee

Dato : 14-12-03 23:47

hejsa ans
tak for hjælpen men den er der ikke og man kan kun høre 25 sek så jeg kan ikke rigtig hører om det er nogle af dem men det er mere hvad teksten hedder jeg mangler ellers takke jeg for hjælpen
jeg har søgt på alt hvad jeg kan finde om idols men ikke hvad de har sunget

Kommentar
Fra : Gillesberg

Dato : 18-12-03 19:22

Hey Hva med at skrive en mail... til Idols.. hvis det var i sidste program står det på hjemmesiden under nyheder...
www.idols.tv3.dk

Accepteret svar
Fra : CamillaD

Modtaget 350 point
Dato : 19-12-03 00:25

Hej babee.

I reklamen fra Idols onsdag den 10. december sang Christian ordene "Tonight will be your night" og det var fra Craig Davids sang "Rendezvous". I samme program sang han også Whitney Houstons "The Greatest Love Of All". Var det i programmet fra den 10. december? Og er du helt sikker på, det var Christian? Hvis du stadigvæk ønsker at finde ud af svaret, kan vi sikkert sagtens finde det.

Teksterne til hver af disse sange er således:

Craig David - Rendezvous

This is how we do it (This is how we do it)
Yeah well come on check it out
Whatcha doing cos we'll be rendezvousing & you know we'll be getting
some getting jiggy just for fun
Whatcha doing cos we'll be rendezvousing & you know we'll be getting
some getting jiggy just for fun
Whatcha doing cos we'll be rendezvousing & you know we'll be getting
some getting jiggy just for fun
Whatcha doing cos we'll be rendezvousing & you know we'll be getting
some getting jiggy just for fun

Six o'clock in the morning wipe the sleep from my eyes (yeah)
Felt just like an ordinary day
Just around the corner, such a surprise, a beautiful angel materialised
Time stood still face to face
I'm sure we'd met in another time and place (met in another time and
place)

Our eyes met as you passed me by (passed me by)
Two souls entwined in the blink of an eye (yeah)
And I had to figure out what I'd be missing
So I turned to you and asked you if you wanted to
(You know we'll be getting some getting jiggy just for fun)

Rendezvous where to my place say 2 & we can do anything you wanna do
Hey, tonight is your night yeah
Where you close your eyes, take a minute, take a moment realise
Do you see me when you fantiasise
Tonlight'll be your night

I'm just sitting here daydreaming about you and all the things you do
Girl feels so right
And all I know is your the one for me, that special kinda' lady
In my life, in my life

Well here I am writing you a love song
Holding back those years, it's been so long
And I can't deny the way that I'm feeling (feeling)
It's true, so girl that's why I'm asking you, can we...

Rendezvous where to my place say 2 & we can do anything you wanna do
Hey, tonight is your night yeah
Where you close your eyes, take a minute, take a moment realise
Do you see me when you fantiasise
Tonlight'll be your night

Darling tell me, what's on your mind? what are you thinking
Hey what you thinking?
Darling tell me what's on you mind?
What's on your mind yeah?
Darling what are you thinking
Now darling what are you thinking...

Rendezvous where to my place say 2 & we can do anything you wanna do
Hey, tonight is your night yeah
Where you close your eyes, take a minute, take a moment realise
Do you see me when you fantiasise
Tonlight'll be your night

I'm just sitting here daydreaming about you and all the things you do
Girl feels so right
And all I know is your the one for me, that special kinda lady
In my life, in my life yeah

Whatcha doing cos we'll be rendezvousing & you know we'll be getting
some getting jiggy just for fun
Whatcha doing cos we'll be rendezvousing & you know we'll be getting
some getting jiggy just for fun
Whatcha doing cos we'll be rendezvousing & you know we'll be getting
some getting jiggy just for fun
Whatcha doing cos we'll be rendezvousing & you know we'll be getting
some getting jiggy just for fun

;oD

Whitney Houston - The Greatest Love Of All

I believe the children are our are future
Teach them well and let them lead the way
Show them all the beauty they possess inside
Give them a sense of pride to make it easier
Let the children's laughter remind us how we used to be
Everybody searching for a hero
People need someone to look up to
I never found anyone to fulfill my needs
A lonely place to be
So I learned to depend on me

[Chorus:]
I decided long ago, never to walk in anyone's shadows
If I fail, if I succeed
At least I live as I believe
No matter what they take from me
They can't take away my dignity
Because the greatest love of all
Is happening to me
I found the greatest love of all
Inside of me
The greatest love of all
Is easy to achieve
Learning to love yourself
It is the greatest love of all

I believe the children are our future
Teach them well and let them lead the way
Show them all the beauty they possess inside
Give them a sense of pride to make it easier
Let the children's laughter remind us how we used to be

[Chorus]

And if by chance, that special place
That you've been dreaming of
Leads you to a lonely place
Find your strength in love

Jeg kan ikke genkende de ord du beskriver i disse to sange, men skriv endelig igen, hvis du stadigvæk har brug for at vide det.

Med venlig hilsen CamillaD

Godkendelse af svar
Fra : babee

Dato : 19-12-03 01:27

mange tusind tak for svareret det var lige netop den med whitney houston jeg skulle finde. du er bare en skat. jeg havde hørt forkert i sangen det var shaddow istedet for footstep takker mange gange herfra
knus babee

Kommentar
Fra : CamillaD

Dato : 19-12-03 09:18

Velbekomme mange gange!!

Skulle det være en anden gang!

Med venlig hilsen CamillaD