/ Forside/ Interesser / Fritid / Musik / Spørgsmål
10  tedd 8824
Koncertanmeldelser
Fra : mploug
Vist : 480 gange
100 point
Dato : 14-12-03 18:43

Hej

Er her nogen der ved, hvor på Internettet,
jeg kan læse koncertanmeldelser ?
Jeg kender gaffa.dk, men synes ikke
der står noget om koncerter.

Jeg var til dobbeltkoncert med kashmir og Mew
i går, og jeg vil da gerne lige læse, hvad
anmelderne mener.

På forhånd tak.

Hilsen Martin

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 14-12-03 18:53

Prøv at se på avisernes hjemmesider.
Eller læs aviserne.

Accepteret svar
Fra : JensT

Modtaget 110 point
Dato : 14-12-03 18:59

De her var ikke lige med i går.. http://www.soundvenue.com/koncertanmeldelse.asp
Men er med ved MEW i dag i Vega
en anden er www.musikliv.dk - men ser ud til at holde juleferie

Kommentar
Fra : JensT

Dato : 14-12-03 19:03

Lidt om netop Kashmir og MEW i Jyllandsposten..
http://www.jp.dk/kultur/advsog/artikel:aid=2166692/
Ikke anmeldelse men...

Kommentar
Fra : JensT

Dato : 14-12-03 19:05

Mon ikke soundvenue ender med at skrive en anmeldelse også...
De har skrevet om Julekoncerterne..
http://www.soundvenue.com/news.asp?id=1416

Kommentar
Fra : ans

Dato : 14-12-03 19:12

Hvor var du til koncert?

Kommentar
Fra : NielsPT

Dato : 14-12-03 19:17

Siden det var igår han var til koncert med dem, kan jeg fortælle dig at det var i Scandinavian Congress Center i Århus..

Kommentar
Fra : rkl

Dato : 14-12-03 19:42

Her er en anmeldelse fra fyens stiftstidende om samme koncert fredag i Odense http://www.fyens.dk/index.php?bfv_pageid=75&bfv_articleid=422298

Var der selv og var rigtig godt tilfreds! Det er journalisten her da også, selvom han synes der var/er for stor forskel i genren mellem Mew og Kashmir til at de fungerer rigtig godt sammen...

Mvh Rasmus

Kommentar
Fra : mploug

Dato : 14-12-03 19:52

Findes der ikke én side, som ligesom samler forskellige koncertanmeldelser ?

Ja, det var i Århus Congres Center, og jeg synes, at det
umiddelbart virker som et fedt sted at holde koncerteer.
Det var første gang jeg var der, og det var lige tilpas i størrelse.

/Martin

Kommentar
Fra : rkl

Dato : 14-12-03 20:06

Soundvenue & Musikliv som nævnt, samt nedenstående er tre af de rigtig store, som har en masse anmeldelser af et hav af forskellige koncerter og genre. Tror dog ikke du vil finde koncertanmeldelsen specifikt fra den i Århus Congres Center før i morgen.

http://www.undertoner.dk/article/concertreviewlist/anmeldelser/koncertanmeldelser

Kommentar
Fra : Blight_dk

Dato : 14-12-03 20:26

Vil gi' dig fuldstændig ret Martin...
Det havde en perfekt størrelse og koncerten virkede meget velorganiseret...

Godkendelse af svar
Fra : mploug

Dato : 14-12-03 21:12

Tak for svaret JensT.