/ Forside/ Teknologi / Hardware / Mac / Spørgsmål
10  EXTERMINA.. 750
Musikbrænding
Fra : morten_m
Vist : 563 gange
40 point
Dato : 14-12-03 16:26

Jeg har downloaded nogle mp3 filer. Kan man så brænde dem på en cd, så en alm. cd-afspiller kan afspille dem

Accepteret svar
Fra : NielsPT

Modtaget 50 point
Dato : 14-12-03 16:58

Først skal du konventere dem til wave, som er det format en normal cd-afspiller kan afspille:

http://download.com.com/3120-20-0.html?qt=convert+mp3+to+wave&tg=dl-2001

Download et af programmerne her, de skulle alle kunne gøre det. du kan jo evt. vælge et af dem der er gratis.

Nå så mp3-filen er konventeret til Wave er det bare at brænde dem ud...

NB: En wave-fil fylder nok ca. mellem 30-60 mB

Mvh Niels

Kommentar
Fra : zibas

Dato : 14-12-03 18:41

Det kommer an på hvilket brænder program du bruger. mange brænder programmer laver dem automatisk om til wave filer når de brændes..

Godkendelse af svar
Fra : morten_m

Dato : 14-12-03 19:09

Tak for svaret NielsPT.