/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
DASK TIL ANS.........
Fra : jmsgruppen
Vist : 338 gange
3 point
Dato : 14-12-03 16:16

Her er dine dask igen. Din dasktråd, er ved at være lige lovlig lang.

Inden du spørger, har jeg lige været i skoven med "hundhund" og nej, den lavede ingenting...
Konen fandt mos, og grankogler, så nu er det snart jul.
Hvordan går det med kong hans?

MVH
JMS
OK. jeg forhøjer indsatsen, og er du hurtig, er der måske 10 dask oveni fra kandu...

Kommentar
Fra : granslam

Dato : 14-12-03 16:27

sagde du sort snak

Kommentar
Fra : jmsgruppen

Dato : 14-12-03 16:30

<<<grandslam
Nej ikke sort. Garanteret at ans vil forstå det hele....
Bare følg tråden..

JMS

Kommentar
Fra : jmsgruppen

Dato : 14-12-03 16:31

Hvis nogen vil følge sidste tråd med johanj, er den her:
http://www.kandu.dk/dk/spg/28091

JMS

Accepteret svar
Fra : ans

Modtaget 13 point
Dato : 14-12-03 16:51

Næste gang du skal gå med hundhund hvordan vil du så klare det.
Det er mørkt. Du skal stå ved siden af, have teaterkikkert med videocamera, lommelygte, for at kunne se noget, (husk nu at tænde den).
Kan du bruge begge hænder nu

> granslam
jms har ret i at det ikke er sort snak, enhver kan forstå hvad jms mener

mvh ans og

Kommentar
Fra : jmsgruppen

Dato : 14-12-03 17:04

<<ans
Nu gør vi jo ikke noget halvt her i huset. Det er proff optagelser. Der er instruktør, lysmand, HUNDHUND fører, HUNDHUNDBESPISER, gaffer og selvfølgelig stjernen HUNDHUND. Og glem ikke lige CHAUFFØREN... *LOL*
Så jeg har ikke problemer med hænderne, men ak
HUNDHUND har spist for lidt, så ingen......
Tror sgu jeg er nød til af finde en ny HUNDHUNDBESPISER

jms

Kommentar
Fra : jmsgruppen

Dato : 14-12-03 17:41

<<grandslam
Så du fjolset johanj, har givet mig point for spørgsmålet om fjernsyn???? Så du mit svar???
Han er fandme en....... Vorherrebevares....
Har du set hans tip om voks?? Jamen for FAN....

JMS

Kommentar
Fra : ans

Dato : 14-12-03 17:49

>jms

Er johanj ansat hos dig??? som hundelufter eller chauffør??. Hvis ja , så er det jo klart at han accepterer dit svar.

Kommentar
Fra : buch78

Dato : 14-12-03 17:52

Jeg kan fodt støtte dig angånede voks på finger under SQL Tip & Trick.. jeg tror at jeg ikke er med længere..eller har man måske udvidet SQL.. gad vide om kommandoen hedder

"SELECT sjele FROM Hobbyskur Where Voks = '$Problem'";

Kommentar
Fra : jmsgruppen

Dato : 14-12-03 17:59

>>>buch78
Du kender nok ikke forhistorien. jojanj har chikaneret mig nogle gange her. Jeg udbad en forklaring. Det fik jeg ikke.
Manden er ......

<<ans
For fanden
Troede det var dig, der mabnglede chauffør..
JMS

Kommentar
Fra : ans

Dato : 14-12-03 18:00

jms
Hids dig ikke mere op over johanj. Jo mere du hidser dig op jo sjovere synes johanj det er, men hvis du kan score point på det, ja så fortsætter du jo nok

ans

Kommentar
Fra : jmsgruppen

Dato : 14-12-03 18:10

<<ans
Jeg hidser mig sgu ikke op, hvor mange smileys ser du fra min hånd, som ikke er glade
Og nej, jeg ville helst være de point foruden, men det kan jo ikke lade sig gøre

<<Buch78 "SELECT sjele FROM Hobbyskur Where Voks = '$Problem'"; *LLLOOOLL*
JMS

Kommentar
Fra : ans

Dato : 14-12-03 18:21

jms
Point til halv "pris"
Der er en, som har købt sig til dit svar i mit spørgsmål.
>buch78
Oversættelse!!!!!!!!!!!!!!!

ans

Kommentar
Fra : jmsgruppen

Dato : 14-12-03 18:25

<ans
Du behøver ikke oversættelse. Læs tip om VOKS, skrevet af johanj :_D
jms

NB. Når jeg stiller sprgs. får jeg næsten altid mange tilbage. HUNDEHØMHØM, er sgu blevet en HOT

Kommentar
Fra : ans

Dato : 14-12-03 18:29

hømhømhøm
Nu mangler du bare en næseklemme, hvis den kan fås i den størrelse, som du har brug for.

Kommentar
Fra : ans

Dato : 14-12-03 18:31

johanj har da fået 1½ * for sit tip.

Kommentar
Fra : jmsgruppen

Dato : 14-12-03 18:36

<<ans
Ufattelig, at man kan få 1½ stjerne for sådan gang nonsens
GAV DU HAM *****

JMS

Kommentar
Fra : ans

Dato : 14-12-03 18:41

Nej, var det ikke dig!!!!!!!!!!!!!!!

Kommentar
Fra : jmsgruppen

Dato : 14-12-03 18:44

ans
nope, jeg fik lov, og helt ærlig gav jeg ham nul.
Han burde måske have haft en, fordi jeg forstod et ord nemlig VOKS

JMS

Kommentar
Fra : ans

Dato : 14-12-03 18:54

- D -D -D

Kommentar
Fra : jmsgruppen

Dato : 14-12-03 19:14

<<ans
stammer du:
de de de

jms

Kommentar
Fra : ans

Dato : 14-12-03 19:19

Det er da muligt at jeg stammer, men det er da for at få slået det fast. Mangler lige et 7" søm.

Mener stadig at johanj skal ignoreres. Jo mere opmærksomhed fra brugernes side jo sjovere er det.

ans

Kommentar
Fra : jmsgruppen

Dato : 14-12-03 19:24

OK, vi kan da godt igorere manden, men hvis han kopierer mine dårlige svar, ryger jeg på ham igen OK

(hvis han så kopierede GODE svar, kunne jeg forstå ham, hvorfor vælge svar fra en senil gammel rystende mand som mig)?????????

JMS

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 14-12-03 19:29

Hmm....Senil og rystende. Er du dement med parkinson

Frida.

Kommentar
Fra : ans

Dato : 14-12-03 19:33

Nåh ja hvor gammel er det nu du er hmm det er noget med 19 år + mere end 3500 mdr.
Finder lige dit indlæg i en anden tråd. Hvis jeg skal betale for at se svaret, så gør jeg det ikke. Det er jo sådan jyderne tjener deres penge ikke?

ans

Kommentar
Fra : ans

Dato : 14-12-03 19:40

Frida
Jeg ved ikke hvad jms er. Kender ikke betegnelsen for en person, der ikke kan finde en hundelo.. uden en teaterkikkert og en videooptager,selvom om han står lige ved siden af hundhunden.

ans

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 14-12-03 19:45

Et nysgerrigt fjols måske

Kommentar
Fra : jmsgruppen

Dato : 14-12-03 20:11

<<Frida
>>>>ans
Fjols ja, jyde ja, nærig ja, smuk ja, klog øhh, gammel tja det er jo relativ, men jeg har børn der har kørekort.
Frida så lige dit indlæg om
Og ja jeg er denilcement, decibel genemnt øhhh senil dement

Har i forøvrigt set, at mit sprgs. om hundehøm er blevet en HOT
jms

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 14-12-03 20:20

En varm hunde**** kommer til at tænke på engang, hvor min venindes hund s... midt i gågaden - og hun henvendt til mig siger "den henter vi når den er blevet kold"
Ja de er jo ikke særlig lækre at samle op når de stadig er varme*GG*

Har jeg indlæg med en masse flovehoveder?? hvor

Frida

Kommentar
Fra : ans

Dato : 14-12-03 20:22

jms
Du skriver jo selv at du er en senil, gammel og rystende mand. Se lige dit indlæg kl. 19.24.

ans

Kommentar
Fra : jmsgruppen

Dato : 14-12-03 20:28

Frida :http://www.kandu.dk/dk/spg/28132

Ja, ja et er hvad jeg skriver, tror du på alt jeg skriver ???

JMS

ok. skal lige ud en tur med konen, øhhh hunden det er jo den der hedder Sopey.

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 14-12-03 20:35

*LOL* ja "plejer" var sgu da pral

Frida.

Godkendelse af svar
Fra : jmsgruppen

Dato : 15-12-03 17:55

Tak for svaret ans.
Det er jo pragtfuld med en spørger, der ikke bare bliver væk, er det ikke???

JMS
Hvordan går det med kong hans (ans)

Kommentar
Fra : ans

Dato : 15-12-03 18:23

jms

Takker mange gange for point.
Jeg har ikke glemt Kong Hans. Jeg undersøger stadig betydningen af splitterravende Kong Hans. Hvis jeg finder et svar, så bliver det den, der er kommet nærmest, der får point.
Skal lige en tur på biblioteket.

mvh ans

Kommentar
Fra : ans

Dato : 15-12-03 18:25

Har du hørt fra johanj?

Kommentar
Fra : jmsgruppen

Dato : 15-12-03 18:31

Nope, intet fra den gode johanj.
Sidste lyd var det geniale tip i SQL
Gad vide om ikke manden har problemer, så du hans formuleringer og stavemåde.
Vi andre laver slåfejl men for fanden...

Kan man iøvrigt anmode kandu, og at blive frataget point?
Jeg har det sgu lidt dårlig med de point han gav mig.
Det er jo rent nonsens.

JMS

Kommentar
Fra : ans

Dato : 15-12-03 19:01

Jeg har aldrig hørt at en bruger har ønsket at få frataget nogle af sine point.
Tidligere var der en "spørger", der forhøjede antal point til 1100. Andre brugere klagede, men kandu kunne intet gøre. Det var en fejl. Glæd dig over at johaj har givet dig point, men det kan måske være svært, hvis du mener at han har gjort nar af dig
Ignorer ham.
Nogle staver på en måde (korrekt), der kan være tastefejl, andre på en anden måde, men de kan være lovligt undskyldt, ordblinde. Så er der, dem der bare gør grin med brugerne.

mvh ans og endnu engang

Kommentar
Fra : jmsgruppen

Dato : 15-12-03 19:25

Tak ans for din støtte.
Jeg har faktisk lyttet meget til dine bevingede ord
Men, jeg elsker nu mest fis og ballade, tror jeg du ved.
Og jeg glemmer johanj, og skide være med point, det er faktisk ikke derfor jeg er her.

JMS

Kommentar
Fra : ans

Dato : 15-12-03 19:34

De fleste har det da bedst med lidt humor, jeg tror at du er en af dem. Lige nu har jeg dannet mig et billede af dig. Du minder om Karl Stegger fra Olsenbanden i Jylland. Den gæve jyde, der tog røven på Københavnerne. Humor skal der være plads til, men hvis en bruger stiller et seriøst spørgsmål skal man holde sig fra at smalltalke i den tråd. Ved godt at det ind i mellem kan være svært.

ans

Dit spørgsmål er jo lukket, så jeg får ikke flere mails. Kiggede bare forbi af ren og skær nysgerrighed.

Kommentar
Fra : jmsgruppen

Dato : 15-12-03 19:39

ans
enig
du kikker garanteret forbi igen

MAN FOR FANDEN, JEG LIGNER ALTSÅ IKKE LIGE KARL STEGGER

JMS

Kommentar
Fra : ans

Dato : 15-12-03 19:42

Du har da en stor tud ikke?????????????????

Kommentar
Fra : jmsgruppen

Dato : 15-12-03 19:48

nope, lille fin næse

Kommentar
Fra : ans

Dato : 15-12-03 20:59

Jeg mener da at du i en anden tråd pralede af at have en DeGaulle næse. Det var den dag, hvor du var kommet til skade med hånden.

Nu ser jeg i en anden tråd, at du måske vil gå til filmen. Skal du have hovedrollen?

Kommentar
Fra : jmsgruppen

Dato : 15-12-03 21:10

Jep hovedrolleindehaver:
kæmper sammen med hundhund, med eksplosive TV apperater, der kaster HØM HØM ud over alt, kæmper mod onde
johanj ér, der straks kopierer alting, men slutter ynkelig med et tip om voks på fingeren, i et eller andet SQL program, som selvfølgelig ikke virker, fordi den er baseret på windows XP

JMS

Kommentar
Fra : ans

Dato : 15-12-03 21:16

Har godt nok set at du er meget gavmild med point i dit spørgsmål om XP, det må du da også have med i din film 300 point fra jms.
Jeg har selv XP, det eneste problem, som jeg har har, er at skærmen ikke slukker samtidig med at jeg slukker for com. Det er til at leve med.

ans

Kommentar
Fra : jmsgruppen

Dato : 15-12-03 21:48

point betyder intet, tror ikke lige jeg kan betale skattevæsnet med disse.

jms
Og dog, er de ikke lidt dumme de skattefolk