/ Forside/ Interesser / Fritid / Biler / Spørgsmål
10  Nordsted1 11856
Rover 216. 1,6si
Fra : SteenStilling
Vist : 375 gange
100 point
Dato : 09-03-02 20:17

Hej!
Hvem kender noget til Rover 216. 1,6si. fra 1997? Jeg er selv af den opfattelse at, Rover er blandt de "Fine" biler og ikke er til og betale for alm. menesker eller tager jeg fejl.?
Hvordan er dens kørselsøkonomi, vægteafgift(eller hvad det nu hedder for en bil af den årgang) Hvordan er bilen som helhed? Er der noget man skal være særlig opmærksom på med denne bil?
Med venlig hilsen
Steen

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 09-03-02 20:11

"SteenStilling" <SteenStilling.news@kandu.dk> skrev i en meddelelse
news:J2ti8.697$RB.19952@news010.worldonline.dk...

Dav!

> Hvem kender noget til Rover 216. 1,6si. fra 1997? Jeg er selv af den
> opfattelse at, Rover er blandt de "Fine" biler og ikke er til og betale
> for alm. menesker eller tager jeg fejl.?

Den model du omtaler, er det ikke blot en anden variant af en Honda....

--
Mvh
Hr. Bjørn

Kommentar
Fra : SteenStilling

Dato : 09-03-02 20:33

"Bjørn Jørvad" skrev d. 09-03-02 20:11 dette indlæg :
>
> "SteenStilling" <SteenStilling.news@kandu.dk> skrev i en meddelelse
> news:J2ti8.697$RB.19952@news010.worldonline.dk...
>
> Dav!
>
> > Hvem kender noget til Rover 216. 1,6si. fra 1997? Jeg er selv af den
> > opfattelse at, Rover er blandt de "Fine" biler og ikke er til og betale
> > for alm. menesker eller tager jeg fejl.?
>
> Den model du omtaler, er det ikke blot en anden variant af en Honda....
>
> --
> Mvh
> Hr. Bjørn

Aner det ikke da jeg ikke kender noget som helst til Rover/Honda.
Med venlig hilsen
Steen

Accepteret svar
Fra : Nyhedsbruger

Modtaget 110 point
Dato : 09-03-02 20:26

"SteenStilling" <SteenStilling.news@kandu.dk> skrev i en meddelelse
news:Mhti8.700$RB.20782@news010.worldonline.dk...

KLIP

> Aner det ikke da jeg ikke kender noget som helst til Rover/Honda.

Har du prøvet at søge lidt på nettet......?......nåeh....nej.....så har jeg
prøvet for dig.....link:

http://www.tridentgarages.co.uk/readtext.pl5?file=r216si

--
Mvh
Hr. Bjørn

Kommentar
Fra : SteenStilling

Dato : 09-03-02 21:22

"Bjørn Jørvad" skrev d. 09-03-02 20:26 dette indlæg :
>
> "SteenStilling" <SteenStilling.news@kandu.dk> skrev i en meddelelse
> news:Mhti8.700$RB.20782@news010.worldonline.dk...
>
> KLIP
>
> > Aner det ikke da jeg ikke kender noget som helst til Rover/Honda.
>
> Har du prøvet at søge lidt på nettet......?......nåeh....nej.....så har jeg
> prøvet for dig.....link:
>
> http://www.tridentgarages.co.uk/readtext.pl5?file=r216si
>
> --
> Mvh
> Hr. Bjørn

Mange tak for dit link, en del kloger er jeg blevet, men jeg er nu mere intresseret i nogle erfaninger fra den danske bruger af denne Rover 216 1,6si fra 1997!
Med venlig hilsen
Steen

Godkendelse af svar
Fra : SteenStilling